PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w radiu; jak zacząć? › Re: praca w radiu; jak zacząć?
    From: chojny <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w radiu; jak zacząć?
    Date: Sat, 24 Mar 2007 13:07:51 +0100

    Patryk napisał(a):
    > witam
    > Wiem że kilka wątków niżej jest mowa o pracy w TV jednak to nie plaga tylko
    > głupi zbieg okoliczności.
    > Od jakiegoś czasu marzy mi się praca w radiu, jednak nie wiem czy znalazło
    > mi się stanowisko jaki chciał bym dzierżyć. Chciał bym czytać wiadomości,
    > artykuły itp itd., nie wiem jak wo ogóle nazwać takie stanowisko pracy.
    > Kumpel który kiedyś studiował K.O. (kurator oświaty) miał praktyki w radiu i
    > coś takiego właśnie robił.
    > Marzenie wzięło się z poprzedniej pracy i moich predyspozycji (tubalny,
> [...]

    Witam,
    jesli masz dobry glos to moze sprobuj w firmach takich jak:

    http://www.rpm.pl/index?grp=22&strona=2

    Nie siedze w tej branzy, dlatego za duzo Ci nie pomoge. Kiedys
    potrzebowalem krotkich nagran lektorow i to znalazlem.

    Moze w ktorejs z agencji reklamowych beda potrzebowali nowego glosu...

    Jesli Twoj glos sie sprawdzi moze uda Ci sie pozniej wkrecic gdzies do
    radia. Albo od razu postaraj sie o jakis staz/okres probny w radiu.
    Od czegos musisz zaczac. Raczej watpie, zeby jakies papierki tu pomogly,
    a jesli chodzi o kursy to moze jakies poprawiajace dykcje itp??

    pozdrawiam
    chojny