PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pampersie › Re: praca w pampersie
    From: Artek <n...@i...address>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w pampersie
    Date: Thu, 24 Feb 2005 13:51:46 +0100

    'madzik' wrote:

    > Mogę zapytac, czemu nie chcesz, żeby się zrobił skandal?
    >
    > Dla mnie to jest skandal. Bez względu na to, jakieś firmy to dotyczy.

    Po pierwsze do takiej sytuacji jeszcze nie doszło, ale
    jeśli nic się nie zmieni w tej firmie, to od marca
    będzie tam niewesoło. Być może jeszcze wrócą na dobrą drogę.

    Po drugie sprawa ma drugie dno. Kierownik nie powiedział wprost,
    że pracownice mają zakładać pampersy. Mają za zadanie opiekować
    się dziećmi - jedna dziewczyna przez 7 godzin bez zmienniczki.
    Kierownik twierdzi, że nie ma problemu, jak dzieci zostaną
    parę minut bez opieki - ale co będzie gdy się coś stanie?
    Dziewczyny (z wykształceniem pedagogicznym) nie chcą wziąć
    na siebie takiej odpowiedzialności, więc... w zasadzie rozwiązanie
    jest jedno - pampers.

    Po trzecie sprawę znam z drugiej ręki, poza tym kierownik
    zadbał o to, żeby rozmowy na ten temat odbywały się bez
    świadków, oczywiście teksty typu "pani wcale nie musi tutaj
    pracować" są na porządku dziennym. A dziewczyny się boją
    o pracę, bo dla pedagogów o pracę niełatwo.

    Pozdrawiam,
    Artek