PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    From: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Date: Tue, 30 Aug 2005 18:44:39 +0200
    <op.sv8w5mqrfrn0ri@donkichot> <deujhu$782$1@poczta.fkz.com.pl>
    <dev2dv$2m9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2f49c$431312f2$5112c9bf$16682@news.chello.pl>
    <dev51b$gb4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2cbe2$431458ee$5112c9bf$822@news.chello.pl>
    <df1q5h$p5g$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c1a71$4314816d$5112c9bf$26734@news.chello.pl>
    <df2011$j64$1@atlantis.news.tpi.pl> <df20m4$2pi$1@flis.man.torun.pl>
    <df21f6$p5d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <9f541$43148a9d$5112c9bf$10124@news.chello.pl>

    Użytkownik "IAl" <i...@o...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:9f541$43148a9d$5112c9bf$10124@news.chello.pl...
    > Immona wrote:
    >
    > Akurat się grubo mylisz! Profesjonalizm wymaga pewnego chłodnego dystansu
    > do
    > sprawy którą się ma robić dobrze.
    >
    > Już nie wspomnę o czymś takim jak *KONCENTRACJA*
    >
    > Jak się ten dystans utraci to fajnie jest tylko na początku...

    Nie zgodzę się... niekiedy zdarza się sytuacja krytyczna - i najzwyczajnie w
    świecie nalezy wyprostowac jakaś niedogodność... niekiedy odbywa się to
    szaloną wręcz charówką w sporym dadmiarze godzin (rekord u mnie w firmie to
    27 godzin jednym ciągiem).
    W takich chwilach jedzie się poprostu na głupawce.... skończy się głupawka -
    zjedzie adrenalina - i wpadniesz pod biurko :)

    Dystans jest potrzebny tylko tam gdzie potrzebny jest... nie widzę powodu,
    dla którego niemiałbym pochwalić dobrze wykonanej roboty czy uśmiechnąć się
    do kogoś, albo zapytać jak mu się dziecko chowa... Nie wszędzie sa potrzebne
    sztywne normy - ale i nie pochwalam kreowania sytuacji typu "COOL, JEST
    COOL, JESTEŚMY JEDNĄ WIELKĄ RODZINĄ" - jak coś takiego widzę to myślę "NIECH
    NASZA PRZYJAŹŃ NIE NZA GRANIC - PRZYPROWADŹ MI SWOJĄ ZONĘ - SPRAWIĘ, ŻE
    BĘDZIESZ MIAŁ SPOKOJNY WIECZÓR - DLA CIEBIE WSZYSTKO :)".

    Pozdrawiam
    kantor