PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    From: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Date: Tue, 30 Aug 2005 18:37:28 +0200
    <op.sv8w5mqrfrn0ri@donkichot> <deujhu$782$1@poczta.fkz.com.pl>
    <dev2dv$2m9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2f49c$431312f2$5112c9bf$16682@news.chello.pl>
    <dev51b$gb4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2cbe2$431458ee$5112c9bf$822@news.chello.pl>
    <df1q5h$p5g$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c1a71$4314816d$5112c9bf$26734@news.chello.pl>
    <df2011$j64$1@atlantis.news.tpi.pl> <df20m4$2pi$1@flis.man.torun.pl>
    <df21f6$p5d$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:df21f6$p5d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> napisał w wiadomości

    > Slusznie mowisz. Ale co to ma wspolnego z tym, ze jest lepiej, gdy pod
    > wszystkimi wzgledami jest dobrze i ze wielu osobom latwiej i wydajniej
    > pracuje sie w warunkach komfortu psychicznego, tworzonego m.in. przez
    > towarzystwo bedace dobrym towarzystwem tak zawodowo, jak i prywatnie?
    > Nie znaczy to, ze nie sa w stanie pracowac dobrze w sytuacji, jaka
    > opisales, ale majac do wyboru dwa przypadki profesjonalnego towarzystwa, a
    > jedno z nich z tym dodatkowym benefitem dobrej atmosfery zarowno
> [...]

    Nie o to chodzi... chodzi o to że to czy i jak bardzo się ktoś lubi i czy z
    kims sypia czy też nie -
    to sprawy prywatne - i nie mogą mieć wpływu na pracę. W pracy jest to samo
    co i w zyciu prywatnym.... kogoś lubisz - to sie uśmiechniesz... a jak nie -
    to żadnych zbędnych nadmiarowych kontaktów.

    Z twojego opisu wynika że przyjnie statystyczna Pani Kasia i powie : Ja nie
    lubię Pani Zosi, a ona mnie.... pół firmy lubi bardziej mnie - a drugie pół
    bardziej ją... :) Czy zaczniesz zwalniać ludzi z którejś grupy bo pani Zosia
    ma dłuższe nogi niż Pani Kasia... a Pani Kasi ma ładniejsze ząbki niż Pani
    Zosia ?

    Atmosfera nie polega na tym żeby rzucać się sobie na szyję w pracy... tylko,
    żeby nie deptać sobie po odciskach i cieszyć się wspólnym sukcesem na który
    się wspólnie pracuje nawet - gdy wykonywane zadanie jest jedynym wspólnym
    aspektem danych osób.

    Poprostu w pracy PROFESJONALIZM.

    Pozdrawiam
    kantor