PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    From: IAl <i...@o...o2.pl>
    Subject: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 30 Aug 2005 18:25:58 +0200

    Immona wrote:

    > Ok. mowilam o "zywionym przez niektorych pojeciu profesjonalizmu", a moja
    > definicja profesjonalizmu jest taka jak powyzsza (Twoja). Tylko powiedz
    > mi, w czym ten rodzaj profesjonalizmu mialby byc sprzeczny

    Ależ się zapętliłaś! Jak zaczynasz do słowa "profesjonalizm" dodawać
    przymiotniki to znaczy, że sama nie rozumiesz pojęcia albo mydlisz nam
    oczy!

    To tak jak w tym dowcipie, że demokracja ma się tak do "demokracji
    socjalistycznej" jak krzesło do krzesła elektrycznego :)

    > Tez nie lubie oszolomowatego luzu i zupelnie go nie czuje. Ale dobra
    > atmosfera oznacza, ze ludzie sa w dobrym humorze, lubia siebie nawzajem

    I do tego jest potrzebna selekcja ze względu na wiek?
    Toż *to* dopiero jest "mentalność minionej epoki"!
    W twojej (i nie tylko twojej) wyobraźni funkcjonuje jakiś *ciasny*
    karykaturalny stereotyp "człowieka młodego" oraz jego przeciwieństwa!

    > takze pozazawodowo (co nie musi oznaczac glebokich przyjazni miedzy nimi)
    > i czasami potrafia laczyc prace z zabawa lub odreagowac jej trudniejsze
    > momenty odpowiednim wspolnym komentarzem czy czarnym (albo i nie) humorem.

    Znowy wyczuwam słabość twojego wyobrażenia o życiu, zagłuszoną barwnym
    aczkolwiek pustym słowotokiem... Po prostu *pozerstwo* a nie żaden
    profesjonalizm. Żałosne i debilne.

    > Widzialam wielu bardzo powaznych pajacow.

    Ja mówię o byciu *poważnym* w sensie spójności poglądów, zdolności do
    przewidywania i odpowiedzialności, a nie o minie "mądrej sowy"...

    > Jesli pomoze im to przez pozostale 70% czasu zrobic wiecej, niz by zrobili
    > w czasie 100% czasu bez tej odprezajacej rozrywki, to czemu nie?

    Dla wydajności lepszy jest jakiś ruchowy relaks. Chyba że ci członkowie
    "młodego zespołu" mają obliczone, że "nie zamierzają dożyć
    trzydziestki" (też autentyk!)

    Powiedzmy sobie szczerze, po co ściemniać,
    ta cała atmosfera jest po prostu CHORA !!

    --
    IAl