PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    From: IAl <i...@o...o2.pl>
    Subject: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 29 Aug 2005 15:14:49 +0200

    F.M.T wrote:

    > Mysle ze wiek nie jest Twoim najwiekszym problemem. Wez sie w garsc i
    > przestan sie nad soba rozczulac.

    Tylko widzisz, ja się akurat nie nad *sobą* "rozczulam", tylko wprost
    przeciwnie - interesują mnie względy społeczne.

    A moim problemem jest to co i wielu innych Polaków muszących się naginać do
    panującej dookoła *dziczy* - czy w naszym kraju nie może być normalnie?

    I nie mów mi żebym się wziął w garść bo demokracja polega na tym, że
    inicjatywy obywatelskie są właśnie bardzo potrzebne i wskazane...

    --
    IAl