PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w czasie studiow › Re: praca w czasie studiow
    From: "Mystery Me" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w czasie studiow
    Date: Mon, 9 Dec 2002 14:42:51 +0100

    Użytkownik <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > jaka prace warto podjac w czasie studiow, czy lepiej pisanie programow i
    > projektowanie serwisow www na umowe-zlecenie czy umowe o dzielo (czym sie
    > roznia?)

    .
    Umowa zlecenie została uregulowana w art. 734 - 751 K.C. i polega
    na tym, że przyjmujący zlecenie zobowiązuje się do dokonania określonych
    czynności dla dającego zlecenie, za których ostatecznie efekt nie jest
    odpowiedzialny (odmiennie od umowy o dzieło, która jest tzw. umową
    rezultatu).
    wiecej: http://www.mostwanted.com.pl/umowa_zlec.html

    Umowa o dzielo : Poprzez zawarcie tej umowy wykonawca zobowiązuje się do
    wykonania oznaczonego dzieła, tj. do uzyskania pewnego wyniku swych działań,
    a zamawiający do wypłaty wynagrodzenia.
    wiecej: http://www.mostwanted.com.pl/umowa_o_dzielo.html

    czy moze lepiej pracowac po prostu gdziekolwiek w McDonaldzie,
    > markecie ? chyba najlepszym rozwiazniem to byloby jakies 0,25 etatu jako
    > programista albo admin... ale chyba nie ma co marzyc? czy mozna cos
    takiego
    > znalezc?
    >
    > chodzi mi glownie o to, zeby nie bylo takiej sytuacji ze po skonczeniu
    studiow
    > moje CV bedzie wygladalo tak, ze przez 5 lat nic nie robilem oprocz nauki.
    czy
    > do cv wpisuje sie np.: "2002-2004 - rozne programy na umowe-zlecenie" czy
    > tylko stale prace?

    Do CV nalezy wpisac cale doswiadczenie zawodowe. W przypadku studentow i
    absolwentow - im wiecej tym lepiej. I bron boze "rozne programy na umowe
    zlecenie" piszesz date fime i co robiles z wykorzystaniem jakiej wiedzy.

    > o forse raczej mi nie chodzi... jedzenie i mieszkanie mam u rodzicow, nie
    mam
    > dziewczyny i zyje skromnie,jeszcze z 2,3 lata moge tak pozyc;) ale
    chcialbym
    > cos robic zeby pasowalo do cv i chociaz maly grosz byl na piwko. nie to ze
    nie
    > mam ambicji...
    >
    > mozecie sie podzielic doswiadczeniem jakiej pracy warto szukac w czasie
    > studiow? glowny nacisk to zeby mozna to bylo umiescic w cv...
    > pozdrawiam

    Najlatwiej znalezc zlecenia na proste strony internetowe pod warunkiem ze
    sie na tym znasz i robisz to szybko. Proponuje uderzac z propozycja do
    malych firm ktore albo maja strony slabe (wtedy przygotuj sobie wzorzec
    strony glownej i wyslij z propozycja zaktualizowania serwisu) lub do tych
    ktore wogole nie maja strony www. Jesli nie bedziesz sie cenil za bardzo to
    klientow powinienes znalesc.(umowa o dzielo - zazwyczaj)

    Druga sprawa to np obsluga baz danych cos z cyklu wpisywanie danych,
    generowanie raportow itp. (Praca na godziny, umowa zlecenie - zazwyczaj)

    No i ... sa firmy ktore oferuja studenta tzw prace czasowa czyli wlasnie na
    umowe zlecenie i umowe o dzielo.
    zobacz : http://www.tempservice.com.pl/www/praca.php

    Powodzenia

    Kirke