PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w centrostalu jako ph

  • 1. Data: 2005-02-09 08:31:03
    Temat: praca w centrostalu jako ph
    Od: "rop" <r...@o...pl>

    czy ktos ma jakies doswiadczenia zwiazane z praca w tej branzy?dostalem oferte
    pracy (ph region wschodni) i nie wiem czy warto ryzykowac, zbyt na wyroby
    hutnicze chyba niewielki, a wynagrodzenie podstawowe niezbyt duze

  • 2. Data: 2005-02-09 18:19:13
    Temat: Re: praca w centrostalu jako ph
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia rop <r...@o...pl>
    wystukał[a]:
    > czy ktos ma jakies doswiadczenia zwiazane z praca w tej
    > branzy?dostalem oferte pracy (ph region wschodni) i nie wiem czy
    > warto ryzykowac, zbyt na wyroby hutnicze chyba niewielki, a
    > wynagrodzenie podstawowe niezbyt duze

    Czy ja wiem. Jeżeli dobrze byś się zakręcił to chyba nie byłoby tak źle.
    W Polsce B jest również zapotrzebowanie na plaskowniki, rury, ceowniki..
    itp. A jeden transport (faktura) może opiewać nawet na 80 tys. Ale to
    zależałoby od twojego podejścia i zaangażowania.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #