PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w blekintej lini - szansa czy kpina? › Re: praca w blekintej lini - szansa czy kpina?
    From: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w blekintej lini - szansa czy kpina?
    Date: Wed, 26 Jul 2006 14:31:38 +0200

    Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tdanlgcpenfzrw@wypasiony.laptok.tlp...

    > przez agencję pracy czasowej?

    Tak

    > dokładniej: posiadających orzeczenie o niepełnosprawności

    Zgadza się. Troszkę nieprecyzyjnie się wyraziłem.

    > z czego to wychodzi?

    Z mojego skromnego doświadczenia życiowego. Takie teorie słyszałem na
    konferencjach i szkoleniach dotyczących tematyki zatrudniania ON. Zarobki
    oferowane niepełnosprawnym (będę trzymać się tej nazwy), z którymi miałem do
    czynienia były niższe o minimum 25% od ofert na identycznych stanowiskach w
    innych firmach ale kierowanych nie dla ON. Konkretnie tak było w przypadku
    punktów sprzedaży usług sieci komórkowych. Najlepszym pytaniem jakie w
    przeszłości usłyszałem było: "Czy ma pan rente? Pytam bo nie zaoferujemy
    wynagrodzenia wyższego niż płaca minimalna..."

    No ale cóż to już moja ocena sytuacji. Może błędna.

    Pozdrawiam

    PrzemekK