PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w ambasadzie polskiej w jakims cieplym kraju

  • 1. Data: 2003-07-14 13:01:44
    Temat: praca w ambasadzie polskiej w jakims cieplym kraju
    Od: "art" <o...@o...service.com>

    gdzie mozna znalezc jakies ogloszenia tego typu
    i czy trudno zalatwic sobie taka posade
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-14 13:05:07
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Mon, 14 Jul 2003 15:01:44 +0200, art wrote:

    > gdzie mozna znalezc jakies ogloszenia tego typu

    Na pewno jeśli już, to na stronach Służby Cywilnej. A czy trudno ? Pewnie
    tak ;-).

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 3. Data: 2003-07-14 13:05:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <beu9jf$q4d$1@inews.gazeta.pl>, art wrote:
    > gdzie mozna znalezc jakies ogloszenia tego typu
    > i czy trudno zalatwic sobie taka posade

    Trzeba mieć znajomości w akurat rządzącej partii.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2003-07-14 13:11:58
    Od: "art" <o...@o...service.com>

    > Trzeba mieć znajomości w akurat rządzącej partii.
    nie mam na mysli pracy na stanowisku ambasadora
    tylko cos w rodzaju nie wiem np kierowcy
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-07-14 13:15:12
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "art" <o...@o...service.com> napisał w wiadomości
    > gdzie mozna znalezc jakies ogloszenia tego typu
    > i czy trudno zalatwic sobie taka posade
    > pozdrawiam
    Zależy od grubości pleców.

    Iza

  • 6. Data: 2003-07-14 13:32:19
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <beua6l$rso$1@inews.gazeta.pl>, art wrote:
    > nie mam na mysli pracy na stanowisku ambasadora
    > tylko cos w rodzaju nie wiem np kierowcy

    Wiem o tym. :) Nadal musisz mieć znajomości, może niekoniecznie u Millera,
    ale musisz. Przychodząc z ulicy tej roboty nie dostaniesz. Jak łatwo się
    domyślić to atrakcyjna praca - inny kraj, pewne zarobki, możliwość
    pooglądania świata i to w dodatku z dosyć uprzywilejowanej pozycji, towarzystwo
    Polaków, nawiązanie znajomości umożliwiających zaczepienie się później w innej
    placówce...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2003-07-14 13:57:43
    Od: "aloha" <a...@N...gazeta.pl>

    Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał(a):

    > Na pewno jeśli już, to na stronach Służby Cywilnej. A czy trudno ? Pewnie
    > tak ;-).

    nigdy nie widzialam ogloszenia na takie stanowisko ... dyrektorów urzędów tez
    sie raczej nie szuka.

  • 8. Data: 2003-07-14 15:54:48
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "art" <o...@o...service.com> napisał w wiadomości
    > gdzie mozna znalezc jakies ogloszenia tego typu
    > i czy trudno zalatwic sobie taka posade
    > pozdrawiam

    Dokładny instruktaż w filmie "Konsul" z P.Fronczewskim. Zamiast
    reprezentować nasz kraj możesz zostać konsulem innego. Np. Iraku. Otwierasz
    placówkę w jakieś gminie i dalej, do pracy.
    :)

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 9. Data: 2003-07-14 21:08:41
    Od: "art" <o...@o...service.com>

> [...]
    > reprezentować nasz kraj możesz zostać konsulem innego. Np. Iraku.
    Otwierasz
    > placówkę w jakieś gminie i dalej, do pracy.
    pomysle nad tym rozwiazaniem :)
    tylko jaki tu kraj teraz sobie wybrac hehe
    pozdro

  • 10. Data: 2003-07-14 21:28:53
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    art wrote:

    > Otwierasz

    > pomysle nad tym rozwiazaniem :)
    > tylko jaki tu kraj teraz sobie wybrac hehe

    Szykuje sie zmiana rzadow w Liberii, pogadaj z ich opozycja :)

    wer