PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w USA

  • 1. Data: 2002-03-08 10:04:21
    Temat: praca w USA
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    To dla studentow. W celu znalezienia sobie najtanszej oferty zrobilem maly
    przeglad firm organizujacych wyjazdy do USA na program Work&Travel.
    Podsumowanie (16 firm) umiescilem w tabelce porownawczej na stronie
    Zapraszam zainteresowanych. Moze sie jeszcze komus oprocz mnie przyda ta
    analiza. Wbrew oficjalnym terminom jeszcze nie jest za pozno zeby sie
    zapisac.

    Do zobaczenia w Stanach :)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2002-03-08 10:14:35
    Temat: Re: praca w USA
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Jacek" <j...@w...pl> writes:

> [...]
    > Zapraszam zainteresowanych. Moze sie jeszcze komus oprocz mnie przyda ta
    > analiza. Wbrew oficjalnym terminom jeszcze nie jest za pozno zeby sie

    No dobrze, a jeszcze gdzie ta strona?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-03-08 10:14:35
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    > Czy umieszczać w CV informację o nauce, której się nie ukończył. no. studia,
    > które przerwałem z powodu znmany na inne.

    To zalezy, jak przerwales po 1 roku koledż językowy bo się dostales na
    filologie na uniwersytecie to chyba nic zlego wspomniec o tym.
    Ale jak po 1 roku filologii Cie wyrzucili za glupote :) i teraz jestes
    na koledżu to moze raczej przemilczec :)

    Pozdrowka i zycze raczej pierwszych wersji :)
    Pawel

  • 4. Data: 2002-03-08 10:21:22
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    www.u.sa.prv.pl

  • 5. Data: 2002-03-08 10:22:52
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Kilka tygodni temu odpowiedzialem na ogloszenie - firma internetowa
    poszukiwala przedstawicieli handlowych. Na rozmowie kwalifikacyjnej
    odpowiedzialem na szereg standardowych pytan, ale mialem wrazenie, ze
    wszystko jest troche "naciagane". Zostalem poinformowany, iz przez pierwszy
    tydzien pracy bedzie zorganizowany kurs warty 1000 zl i musze w zwiazku z
    tym wplacic "kaucje" ok. 200 zl., ktora zostanie mi zwrocona, jezeli mnie
    nie zatrudnia - kurs ma ocenic predyspozycje potencalnego pracownika. W
    przypadku zatrudnienia mnie kaucji nie zwracaja. Po ukonczeniu kursu
    podpisuje sie umowe - zlecenie na 3 miesiace - wynagrodzenie tylko
    prowizyjne, a po tym okresie ewentualna dlasza wspolpraca z umowa o prace.
    Osoba prowadzaca rozmowe poprosila o kontakt nastepnego dnia; zadzwonilem i
    dowiedzialem sie, iz pomysnie przeszedlem kwalifikacje i mam jak najszybciej
    przyjechac wypelnic ankiete i wplacic zaliczke.
    Czy takie postepowanie jest normalne przy rekrutacji na takie stanowiska? W
    sytuacji, gdy moje wynagrodzenie zalezy tylko od wynikow sprzedazy firma
    chyba duzo nie ryzykuje podpisujac umowe - zlecenie. Nie rozumiem tez za
    bardzo sensu tej kaucji, jezeli jest ona (przynajmniej teoretycznie)
    zwracana, jezeli nie zostane zatrudniony. Jezeli taka procedura jest
    normalna, to na co powinienem zwrocic uwage przy podpisywaniu umowy?
    Pozdrawiam wszystkich,

    Fedik

  • 6. Data: 2002-03-08 19:34:58
    Od: "ApaP" <a...@s...pl>

    gratuluje starannosci, jestes niezle "porabany" hehehe , (oczywiscie
    pozytywnie)

    Bardzo cenne informacje
    pozdr i do zobaczenia w stanach hehe
    ApaP