PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Power Media › Re: praca w Power Media
  • Data: 2006-04-18 18:01:11
    Temat: Re: praca w Power Media
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krysiak <n...@n...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy ktos mial moze stycznosc z firma Power Media z Wroclawia?
    > Jak sie u nich pracuje?
    >
    > Prosze o wszelkie opinie. Mozliwe, ze w najblizszym czasie bede dla nich
    > pracowal :)

    Kiedyś wysłałem do nich swoje CV. Po dwóch dniach odezwał się jakiś człowiek i
    odpytywał mnie przez 25 minut - w sumie dość sporo wiem i mam duże
    doświadczenie. W pewnym momencie zapytał mnie o moje oczekiwania finansowe -
    podałem jakąś kwote z dolnej strefy stanów średnich. W tym momencie zapadła
    cisza, słyszałem wyraźnie odgłos szczęki opadającej na brodę i człowieczek
    szybko zakończył rozmowę dając do zrozumienia, że chciwość ma swoje granice.
    Od tej pory przestałem się dziwić dlaczego kolorowe ogłoszenia tej firmy, całe
    czas takie same, zalegają miesiącami na portalach z oferami pracy.