PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Norwegii -czy warto jechac juz teraz?? › Re: praca w Norwegii -czy warto jechac juz teraz??
    From: "Wojtek" <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Norwegii -czy warto jechac juz teraz??
    Date: Sun, 7 Mar 2004 22:53:48 +0100

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4dfd.0000022d.404b943d@newsgate.onet.pl...

    > Czesc,
    > a jak wyglada tam sytuacja ze stacjami benzynowymi?? Wyczytalem gdzies na
    necie
    > ze nia ma ich zbyt wiele, jakie sa odleglosci miedzy wioskami??
    W środkowej części Norwegii (kręciłem się od Oslo do Hamar) jest tak, że
    cały czas widzisz jakieś domy. Są to farmy samotne, odległe od siebie nieraz
    nawet i o 1km. Co jakiś czas są miasteczka, trudno mi powiedzieć co ile km,
    sprawdź na mapie. W takim miasteczku jest wszystko co trzeba, sklepy
    spożywcze, stacje benzynowe itp. Jak masz samochód na gaz, to stacji z LPG
    nie ma za wiele. Info o nich jest na stronie: http://www.lpg.mtl.pl/ .
    Większe miasteczka to te w których siedziby mają gminy, czyli komuny, też na
    mapie powinno być zaznaczone. Takie większe w tej okolicy to Kongsvinger,
    Hamar, Lilehamar, Arnes no i Oslo. W tej części Norwegii nie zauważyłem
    braku stacji benzynowych. Może gdzieś tam na północy jest inaczej - tam nie
    byłem.
    > Wedlug Ciebie od czego najlepiej zaczac poszukiwania??
    Nie mam pojęcia. Teraz bym się tam nie wybierał. Jak już to tylko praca pod
    dachem. Może jakieś prace w oborach, kurnikach? Tak strzelam, bo ciężko tam
    teraz będzie z robotą.

    Pozdrawiam,
    Wojtek