PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w IT z urzedu - I sza praca

  • 1. Data: 2004-12-16 12:30:16
    Temat: praca w IT z urzedu - I sza praca
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktos z Was probowal pracy z urzedu jako informatyk ?
    Chodzi mi o ten program "pierwsza praca" czy jak to zwą, dla
    studentów-absolwentów.

    Mialem kiedys znajomego, ktory faktycznie dostal prace jako informatyk, ale
    firma ta zatrudnila 4 takich pracownikow i po 3-4 miesiacach zwolnila ich.

    Czy sa w takich urzedach dobre oferty ? Kurde mam 3 lata praktyki w
    administrowaniu, sieciach itepe. Czy warto sie tam pchac ? Gra warta swieczki ?
    Bo nie zalezy mi na praktyce za 500 PLN :( A na pracy. Chleba !!! ;)

  • 2. Data: 2004-12-17 08:33:58
    Temat: Re: praca w IT z urzedu - I sza praca
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    swieczki ?
    > Bo nie zalezy mi na praktyce za 500 PLN :( A na pracy. Chleba !!! ;)

    w firmie ktorej jestem,dosc duzej ,informatycznej,
    zatrudniajacej okolo 100 osob, jest dwoch stazystow,
    pracowali oni okolo 4 miesiecy (staz) i od nowego roku przychodza
    do pracy na pol etatu (umowa na 3 miesiace).
    Z kolei inny stazysta po 2 miesiacach odbywania stazu dosatl prace
    dobrze platna i zrezygnowal ze stazu.
    Wedlug mmnie jezlei nie masz innej alternatywy to idz na staz, to zawsze
    cos,
    lepsze niz siedzenie w domu.
    Firmy chetnie biora stazystow, bo placi za nich urzad pracy, a jesli chodzi
    o pozniejsze
    zatrudnienie juz gorzej.
    Ale jezlei masz 3 letnie doswiadczenie, wykazesz sie, jak najbardziej masz
    szanse na stala prace.
    Poza tym zawsze mozna odbywac staz i szukac sobie czegos lepszego.

    pozdrawiam