PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Anglii › Re: praca w Anglii
    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Anglii
    Date: 7 Dec 2005 23:10:56 +0100

    > Witam wszystkich serdecznie
    >
    > mam takie pytanko
    > Czy ktoś słyszał coś o firmie "Imperial" zajmującej się pośrednictwem pracy.
    > Konkretnie chodzi mi o ofertę pracy dla stolarzy meblowych u największego
    > producenta ekskluzywnych jachtów w Wielkiej Brytanii. Firma Imperial,
    > oferująca tę prace, oto link
    > http://www.imperial.org.pl/ofertypracy-szczegoly.php
    ?id=49, chce pobrać 19
    > GBP za udział w jakimś Polsko-Angielskim Seminarium
    > Edukacyjno-Rekrutacyjnym.
    >
    > Czy to nie jest jakaś ściema i naciąganie ludzi na pieniądze? Czy ktoś coś
    > wie na ten temat?
    > dzięki za wszelkie odpowiedzi
    > pozdrawiam grupowiczów

    Z tego co mi wiadomo w Anglii to pracodawca ponosi wszystkie koszty związane z
    rekrutacją pracownika. Ta firma kreci sobie jakieś lody albo to sciema. Stawki
    które proponują są na tamtym rynku pracy nie do zaakceptowania. Za 35 zł szukaja
    specjalisty od napraw okrętów podwodnych. Smiech na sali. W Twoim przpadku są
    pewne niekonsekwencje. Szukają wykwalifikowanego stolarza do stoczni budujacej
    ekskluzywne jachty. I takiemu chcą płacić przez 16 tygodni mało a potem trochę
    więcej. Po co te 16 tygodni. Jeśli jesteś zawodowcem to po pół godzinie
    obserwacji innego stolarza stwierdzisz czy umie pracować. Dam Ci przykład
    zarobków w GB. Córka tam studiuje. Dorabia sobie opiekując się 90 letnim
    staruszkiem. Dostaje 230 funtów tygodniowo + 60 funtów na płyny do mycia naczyń,
    proszki, soczki dla dziadka itp. Dostaje wyżywienie i darmowe mieszkanie. W
    zakresie obowiązków ma dać mu jeść, pozmywać, wyprowadzić do ogrodu na spacer,
    przypilnować żeby wziął lekarstwa. Do gruntownego sprzątania przychodzi ktoś
    inny. Pracę znalazła sobie przez agencję w Londynie. Moze poszukaj u źródła. Tomek