PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Amplicolife › Re: praca w Amplicolife
    From: "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Amplicolife
    Date: Wed, 6 Aug 2003 08:00:55 +0200

    Flyer napisał(a) w wiadomości: ...
    >MK napisał:
    >Sądząc z korelacji - skutecznośc w poszukiwaniu ludzi i długość
    >ogłaszania się w gazetach, Ampliko jest chyba najgorsze w tej grupie -
    >od kilku miesięcy, conajmniej 3-4 agentów próbuje naganiać w
    >ogłoszeniach GW i nęcą np. stałym wynagrodzeniam na początek.

    Ubezpieczenia zyciowe to akwizycja. Umawiasz si z klientem przez telefon i
    potem dralujesz do niego i probujesz udowodnic, ze w Twojej firmie najlepiej
    bedzie mu sie ubezpieczyc. To ciezka praca i dlatego jest taka rotacja.
    Dodatkowo majac dzialalnosc gospodarcza jestes zmuszona do opacania zusu
    (teraz cos kolo 700 zl bez wzgledu na (czy jest) osiagany zysk).
    Jest tak jak napisal Flyer tzn beda Cie kusic stalym wynagrodzeniem. Nie daj
    sie nabac: nic za darmo. Zasadniczo w ubezpieczeniach na wszystko musisz
    sobie zasluzyc. W tym wypadku dadza Ci cos kolo 600 zl przez np. 3 pierwsze
    msc. ale musisz wyrabiac limity. Nie sa wygorowane, ale obecnie i to
    (szczegolnie na poczatku) nie jest latwe.
    Reasumujac: jezeli masz portfel dobrych kontaktow, jestes przebojowa i
    wytrwala, to kto wie? Moze Ci sie uda... Ale nie licz na latwy chleb...Z tym
    telefonem, to chyba szczegolnie Amplico slynie z ciekawych numerow. Kiedys
    jedna z krakowskich agencji AL dala ogloszenie o spotkaniu dla nauczycieli.
    Poszli (min. moja znajoma), zdziwili sie, ze na agentow. Wytlomaczenie bylo
    takie, ze nauczyciel potrafi dobrze mowic i ma szanse byc dobrym sprzedawca
    :-)))
    Pozdrawiam

    Toshi
    pager 0642299084