PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?! › Re: praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!
  • Date: Sun, 17 Jul 2005 17:58:06 +0200
    Subject: Re: praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2005 23:15:55 +0200, gromax <gromax@NOSPA_M.interia.pl>
    napisał:

    > odpowiedzialność duża, nie da się ukryć.
    > przypadki z fałszywkami masz opisane powyżej. to jest argument na twoją
    > korzyść
    > wykorzystaj go podczas rozmowy z szefem.
    > nie stawiaj sprawy na ostrzu noża - to się może (prawie na pewno) obrócić
    > przeciwko tobie.

    Chyba postawie na ostrzu. Nie mam zamiaru chodzic BEZ WYPLATY przez to ze
    ktos mnie posadzil na nie moim stanowisku...

    > szef chce oszczędności. pokaż mu, że nie koniecznie musi mu się to
    > opłacać.

    Szefowi NA PEWNO sie oplaci. Ale mnie to sie raczej nie oplaci!.

    > pokaż mu bilans swojej pracy, w tym wykorzystanie czasu na swoje
    > obowiązki informatyka. pokaż mukonsekwencje odejścia od swoich
    > obowiązków i zajecie
    > się inymi tematami (jak słusznie zauważyłeś - skrajnie innymi).

    To dla niego nie problem...

    > uzgodnienia z przełożonymi warto popierać argumentami z płaszczyzny ich
    > bezpośrednio dotyczących. argument pieniedzy, ktore może stracić na danym
    > posunięciu jest zwykle mocnym argumentem(*). i nie warto isc na wojnę.
    > warto
    > negocjowac
    > (*) nie dotyczy firm, gdzie przełożony kwestie pieniędzy ma nie na
    > pierwszym
    > miejscu - patrz firmy "parapaństwowe"

    Dokladnie tak lecz... on nie jest wlascicielem on jest tylko moim
    przelozonym. Wiec kwestie pieniedzy ma w d.... no nie sa one u niego na I
    miejscu ;D Przeciez to nie jego pieniadze!

    --
    [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
    [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]