PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?! › Re: praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!
    From: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!
    Date: Sat, 16 Jul 2005 18:12:38 +0200

    Użytkownik ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:op.stz633w1dcsid0@administrator...
    > Witam!
    > Pracuje w firmie na umowe o prace w charakterze SPRZEDAWCY-INFORMATYKA..
    > glownie informatyk ale ze zajmuje sie systemem sprzedazowym i zdarzy mi
    > sie wystawic kilka(set) faktur ;D dlatego tez sprzedawcy!
    > Kasjer z firmy poszedl na urlop i szef chce mnie wstawic na jego
    > stanowisko czyli obrot pieniedzki, grubymi, przymmowanie, platnosci,
    > wydawanie pracownikom, wydawanie klientom etc etc.
    > Czy moge sie na takie cos prawnie nie zgodzic?
    > Czy moge zrobic np. cos takiego ze wystosuje sobie pismo, ktorego
> [...]

    Czesc,

    Nie wiem czy pismo tego rodzaju byloby odpowiednie, gdyz rozszerzanie
    obowiazkow pracownikow, zwlaszcza mniejszych firmach, to normalna sprawa.
    Chociaz sam Ciebie rozumiem, bo wieksza odpowiedzialnosc - w uczciwej
    firmie - to i wieksze pieniadze. Natomiast czy Ty ponosic odpowiedzialnosci
    materialna, prawna itp. Tak. O ile ktos Ci udowodnie naruszenia. Jak na
    kazdym stanowisku.

    Natomiast rozszerzenie obowiazkow na Twoim stanowisku pracy, do rozmiarow
    ktore opisujesz, moim zdaniem wymaga zmiany umowy o prace mimo wszystko,
    gdyz chodzi tutaj o sprawe "trzymania" kasy. Jednak od paragrafow lepsi
    niech sie wypowiedza, bo ja tylko praktyk jestem.

    A moze pomysl o wytlumaczeniu lepszego rodzaju - Mam tyle pracy, ze nie moge
    zajac sie tymi aspektami, ktore zdecydowanie spowoduja obnizenie jakosci,
    ilosci wykonywanej dotychczas pracy? Co Ty na to?

    FotoHolic