PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na zwolnieniu › Re: praca na zwolnieniu
    From: nutcracker <n...@o...pl >
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca na zwolnieniu
    Date: Sun, 05 Oct 2003 05:41:11 +0200
    Sender: n...@o...pl@cmpc179-033.astral.lodz.pl

    On Sun, 05 Oct 2003 00:29:47 +0200, Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wrote:

    >Zapewne dalsza czesc mojej wypowiedzi Ci sie nie spodoba, ale jesli po pierwszym
    >akapicie bedziesz mial ochote czytac dalej - prosze bardzo.

    wprost przeciwnie, logicznie i sensownie pokazujesz kilka spraw z
    tematem związanych

    >Abys nie myslal ze jestem maszyna, cyborgiem, bezdusznym automatem napisze zaraz
    >na poczatku ze doskonale zdaje sobie sprawe ze swiat nie jest czarno-bialy, ze
    >jest cala gama odcieni szarosci, ze nie ma prostych odpowiedzi i decyzji.

    juz tak nie myślę... :))))

    dlatego też ja tej sprawy nie uważam za tak prostą i oczywistą, bo
    wczytując się w przepisy mogą pojawić się wątpliwości

    >przepraszam - niewiele ono zmieni ale tego wymaga honor. Natomiast pozywac
    >pracodawce do sadu pracy, skoro samemu dokonalo sie takiego czynu, ktory w
    >swietle prawa jest przestepstwem, to juz zakrawa na kpine.

    chciałbym ,żeby tak było jak o tym piszesz / o honorze /

    >Wniosek - osoba o ktorej piszesz jest oszustem, przestepca, a w kazdym badz

    teraz to chyba trochę się zagalopowałeś...

    >razie osoba pozbawiona honoru i nie potrafiaca zaakceptowac, ze czas poniesc
    >konsekwencje swojego zachowania.

    nic dodać nic ująć.

    Dziękuję za odpowiedź,
    pozdrawiam