PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na umowe zlecenie /zielony › Re: praca na umowe zlecenie /zielony
  • Data: 2007-02-22 20:38:37
    Temat: Re: praca na umowe zlecenie /zielony
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kowalski napisał(a):

    > co myslec o tych "kombinacjach" z forma zatrudnienienia. to normalna
    > praktyka?

    Zależy czego się spodziewasz. Ja, będąc freelancerem nie wyobrażam sobie
    wygodnej pracy na umowę o pracę. Ma ona szereg wad
    - muszę przychodzić dzień, w dzień do firmy
    - muszę siedzieć, czy jest robota, czy nie
    - muszę oddawać 1/3 swojego wynagrodzenia nie wiem komu
    - mam tylko ileś tam dni urlopu w roku
    - nie motywuje mnie to w ogóle od szybszego zakończenia zlecenia/pracy.
    - ciężko mieć 3-5 umów o pracę z różnymi pracodawcami _na raz_ i się z nich
    solidnie wywiązywać

    Najważniejsze to określić swoje potrzeby. Każda z form współpracy ma swoje
    wady i zalety. To Ty musisz wiedzieć, co jest dla Ciebie najistotniejsze.
    Mnie się np. szalenie podoba to, że pracuję kiedy chcę, _gdzie_ chcę, a co
    najważniejsze dostaję ~90% kwoty brutto.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl