PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na umowe zlecenie /zielony › Re: praca na umowe zlecenie /zielony
  • Data: 2007-02-22 10:23:25
    Temat: Re: praca na umowe zlecenie /zielony
    Od: "kowalski" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poczytałem nieco o pracy na umowie - zlecenie i jak zrozumiałem na ogol
    wygląda to tak:
    podpisuje z pracodawcą umowę ze za X pracy dostane Y PLN. i od tego momentu
    moim
    obowiazkiem jest starannie wykonywac zlecona prace. zeby miec zapewnione
    jakies
    miesieczne zarobki, X powinno byc chyba godzina pracy, a liczba godzin
    pracy/mies.
    musi byc okreslona. dobrze kombinuje ? poza tym pracodawca wspominal tez cos
    o koniecznosci kupna kompa na ktorym bede pracowal, wiec musi poniesc
    koszty,
    czyli jesli chcialbym rozwiazac umowe, moglby "straszyc" mnie koniecznoscia
    zwrotu tych poniesionych kosztow ? eh, nie podoba mi sie to, ale nie wiem
    czy jest
    sens szukac czegos innego, tzn. czy jako student mam w ogole szanse na
    zatrudnienie
    na baze 'zwyczajnej' umowy o prace.