PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na cały etat a składki na 1/4? › Re: praca na cały etat a składki na 1/4?
  • Data: 2007-04-30 18:37:07
    Temat: Re: praca na cały etat a składki na 1/4?
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    o`rety napisał(a):

    > jeszcze raz: jak wpadnie do ciebie kontrola z pipy, to jak udowodnisz,
    > ze wyplacasz pieniadze pracownikom? To chyba logiczne, ze jak wyplacasz
    > do reki a nie przelewem, to poprosisz pracownika o pokwitowanie odbioru.
    > O podanie podstawy prawnej popros pip podczas kontroli, na pewno ci
    > podadza bardzo konkretnie.

    O rety :)
    Weź przeczytaj cały wątek od początku i zastanów się nad
    sensem swojej wypowiedzi.
    Czy ja mówię że mają nie kwitować??

    I po raz kolejny ktoś mi każe pytać o podstawę prawną pip
    zamiast samemu sprawdzić czy to co mówi ma jakikolwiek sens.
    Informuję ponownie: kontrola z pip już u mnie była i brak
    podpisów na liście płac ich nie zbulwersował.

    Czy ja piszę nie po polsku?

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/