PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca magisterska (informatyka) dla firmy? › Re: praca magisterska (informatyka) dla firmy?
    From: amfora <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca magisterska (informatyka) dla firmy?
    Date: 17 Aug 2003 16:54:35 GMT

    Iza z DANIELA <i...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Wyalienowana jednostka przedstawiająca się jako
    > * KCH *<k...@a...waw.pl>

    > A prawa autorskie przynależa promotorowi ( chyba że sie z nim dogadasz
    > i podzielisz)

    Nie wydaje mi się. Poproszę podstawę prawną tych rewelacji.

    Teoretycznie praca magisterska ma być pisana samodzielnie, zatem
    ma charakter unikalny. Ustawa przewiduje, że autorowi przysługują
    prawa majątkowe do dzieła (które mogą być przeniesione np. na
    uczelnie - czasem podpisanie takiego świstka jest wymagane). Poza
    tym autorowi przysługują autorskie prawa osobiste, których nie
    można przenieść.

    Jestem absolutnie pewna, że praca promotora nie jest współautorstwem.
    Stąd znikąd on praw autorskich mieć nie może.

    amf.

    PS. Moja promotorka pytała, czy może pokazać zainteresowanym moją
    pracę (tylko do wglądu).

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,