PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca kuriera › Re: praca kuriera
    From: "eMBee" <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca kuriera
    Date: Wed, 23 Jul 2003 00:09:53 +0200

    Dzięki wielkie!!!

    O taka odpowiedź mi chodziło ;-)

    Byłem na spotkaniu w 'Masterlinku' i dowiedzialem sie, ze kurierzy miejscy
    (tzn. jazda tylko po Warszawie) wystawiaja faktury najmniej na 2500zł netto
    za dwa tygodnie ....czyli 5000 netto na m-c. Z tego by wynikalo ze sie
    opłaca bo od tego trzeba tylko odjac zus i podatek dochodowy i koszt paliwa
    to i tak zostaje ponad 3000zł.

    i teraz mam pytania:
    czy we wszystko trzeba im wierzyc (mam na mysli te zapewnienia o najnizszych
    fakturach)???
    w jaki sposob gwarantuja zlecenia przewozowe tzn. czy sa jakies umowy z
    kurierami?
    czy orientujesz sie czy 'Mastelink' jest wiarygodna i wyplacalna ;-) firma?

    Użytkownik "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:18570-1058827047@62.148.85.164...