PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca i owtorzenie wlasnej firmy? › Re: praca i owtorzenie wlasnej firmy?
    From: Sender Bell <"sender[nospam]"@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca i owtorzenie wlasnej firmy?
    Date: Sat, 6 Nov 2004 18:30:26 +0100

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 17:42:03 +0100, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Tia.. Pod warunkiem ze: 1. nie zdaza sie Tobie zachorowac (chorobowe
    > platne dopiero po 30-u dniach), 2. nie lubisz jezdzic na wakacje (urlop
    > jest bezplatny), 3. masz duzo kasy zeby placic zus w przypadku 'poslizgu'
    > wyplaty (w innym przypadku karencja 6-mcy na chorobowe), 4. masz duzo kasy
    > i czasu zeby ew. roszczenia rozstrzygac przed sadem (a nie sadem pracy).

    Oczywiście, wszytko pięknie pod warunkiem, że mam dużo kasy.
    I o to wlasnie mi chodzi :)
    Pracując w tej samej firmie na etacie miałbym bez porównania mniej.
    To tak jak w przyrodzie.. coś za coś.

    > Tak wiec wszystko zalezy od punktu widzenia.

    Zgadzam się, dlatego IMO nie można generalizować mówiąc, że to jest
    złe i już.. zależy jak leży :)

    > IMHO jesli firma tak kombinuje przy zatrudnianiu pracownikow, jej
    > wiarygodnosc jest bardzo niska.

    Nie zgadzam się.. zależy od charakteru działalności danej firmy.
    Wszystkie firmy kurierskie tak funkcjonują, cała masa firm zajmujących
    się dystrybujcą spożywczą. Kolporter też zatrudnia firmy do rozwożenia
    gazet - te Mercedesy to prywante auta tych kierowców.

    Poprostu opłaca się wynająć firmę z samochodem do sprzedawania
    produktów / rozwożenia paczek, dać prowizję, niż zatrudniać
    pracownika, który dzisiaj popracuje, jutro zaśpi a pojutrze zachoruje
    a w ogole w czwartek to on musi wziąć wolne.

    Sender Bell