PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca i owtorzenie wlasnej firmy? › Re: praca i owtorzenie wlasnej firmy?
    From: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca i owtorzenie wlasnej firmy?
    Date: Sat, 6 Nov 2004 17:42:03 +0100

    > A ja tak do końca nie odradzam :)
    > Sam jestem na samozatrudnieniu i zarabiam więcej niż pracownik robiący
    > dokładnie to samo co ja.
    > Wszystko zależy od kosztów takiej działalności... im mniejsze tym
    > więcej do kieszeni, a pracownik weźmie tyle ile mu dadzą i ani grosza
    > więcej.

    Tia.. Pod warunkiem ze: 1. nie zdaza sie Tobie zachorowac (chorobowe
    platne dopiero po 30-u dniach), 2. nie lubisz jezdzic na wakacje (urlop
    jest bezplatny), 3. masz duzo kasy zeby placic zus w przypadku 'poslizgu'
    wyplaty (w innym przypadku karencja 6-mcy na chorobowe), 4. masz duzo kasy
    i czasu zeby ew. roszczenia rozstrzygac przed sadem (a nie sadem pracy).

    Tak wiec wszystko zalezy od punktu widzenia.

    IMHO jesli firma tak kombinuje przy zatrudnianiu pracownikow, jej
    wiarygodnosc jest bardzo niska.

    Plusy z DG tez oczywiscie sa. Ale dla kogos kto chce byc po prostu
    pracownikiem takie rozwiazanie jest raczej kiepskie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl, www.agroplus.com.pl -