PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca dla programisty - nietypowe wymagania › Re: praca dla programisty - nietypowe wymagania
    From: "Grzesieq" <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca dla programisty - nietypowe wymagania
    Date: Tue, 29 Jan 2002 10:29:51 +0100

    > - brak doswiadczenia zawodowego na stanowisku "informatyk"
    Jakis czas temu bylem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie. Generalnie
    panu, ktory mnie wypytywal i byl jednoczesnie autorem wczesniejszego i
    obecnego postu na pl.praca.oferowana nie podobaly sie moje osiagniecia
    zawodowe ani moje umiejetnosci zwiazane z tokiem studoiw (Informatyka
    Techniczna). W trakcie nawet nie kryl swojej deazprobaty (pierwszy raz sie z
    czyms takim spotkalem - do tej pory ludzie z HR, z ktorymi mialem
    doczynienia zachowywali kamienna twarz a ten chu** nie dosc ze mnie wk****l
    dokumentnie to nie raczyl nawet powiedziec standardowego "do widzenia.
    skontaktujemy sie z panem i poinformujemy o wynikach rekrutacji na
    stanowisko ...". Kilka dni pozniej na szczescie otrzymalem nowa prace a pan
    Zawalski do dzisiaj sie nie odezwal.

    No ale wrocmy do sedna. Moj kumpel ze studiow tam pracuje i nie chwali sobie
    tamtejszej atmosfery pracy. Do jego zadan nalezalo projektowanie bazy danych
    w oparciu o platforme Sybase i oprogramowanie interfejsow klienckich za
    pomoca MS VC++. Powiedzial ze trafilem na trudnego rozmowce w firmie,
    ktorego na dodatek nikt poza szefem nie cierpi. Wymagania to ten pan ma
    nieziemskie. Np. assembler - PO CO KOMU COS TAKIEO?!?!? Moze chce za jego
    pomoca zrealizowac dostep do baz danych? Podobnie jest z Pascalem. Co z tego
    ze kandydat bedzie super specem od Pascala jesli kmpletnie nie znalby C++ a
    tym bardziej srodowiska VC++. Zamiast okreslic faktyczne wymagania pan
    Zawalski szuka ludzi "z dobra znajomoscia co najmniej jednego z (...)
    jezykow
    programowania".