PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla kobiet w ciąży?

  • 1. Data: 2002-06-10 00:29:07
    Temat: praca dla kobiet w ciąży?
    Od: "Yarek" <y...@i...pl>

    Witam.
    Jak wygląda rynak pracy dla kobiet w ciąży, czy takowy wogóle istnieje,
    gdzie można sie czegoś więciej dowiedzieć?

    --
    pozdrawiam
    y...@i...pl

  • 2. Data: 2002-06-10 04:48:30
    Temat: Re: praca dla kobiet w ciąży?
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Jak wygląda rynak pracy dla kobiet w ciąży, czy takowy wogóle istnieje,
    > gdzie można sie czegoś więciej dowiedzieć?

    :)
    Pierwsze pytanie na rozmowie o pracę:
    - Ma pani dziecko?
    - Tak, czteroletnie, całkiem odchowane.
    - Eeee, nie możemy pani zatrudnić, bo pewnie zaraz pojawi się rodzeństwo.

    Albo:
    - Dobrze, proszę tylko przynieść zaświadczenie od lekarza, że nie jest pani
    w ciąży.

    Albo:
    - Żeby było jasne: firmie nie są potrzebne pracownice w ciąży - są mało
    wydajne.

    Szczerze - pięć lat temu trafił mi się taki cudak, który chciał mnie mimo
    ciąży zatrudnić. Ale on był zdesperowany - poprzednia "sekretarka" zostawiła
    go z dnia na dzień, a on nie wiedział jak się maszynę elektryczną do pisania
    włącza.

    Wszystko zależy co "ciężarna" potrafi. Jeżeli jest wystarczająco
    samodzielna, umie np. rysować, pisać, zna jakiś język na tyle dobrze, by
    zająć się tłumaczeniami - na etat nikt jej raczej nie zatrudni (co tu
    ukrywać - to samobój), ale zajęcie zarobkowe może sobie znaleźć.

    Inna sprawa - jestem wyjątkiem :)

    pozdrawiam
    Asmira-zatrudniona-właśnie-na-etat-od-21-maja-br.-cz
    yli-od-11-tygodnia-ciąży
    :)