PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
  • Data: 2006-07-31 07:33:39
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    camel wrote:

    > Wiesz ...ja. Ja. Godzę się płacić uczciwe stawki za równie uczciwą
    > pracę. Ale często jest tak, że wykonawcy moich zleceń nie mają ochoty
    > wykonać uczciwej pracy. Fryzjer obcina mnie tak, że potem mam ochotę go
    > zabić,

    Tez tak mialem, ale znalazlem klucz, jak jestes facetem musisz isc do
    fryzjera kobiety, bo fryzjer facet potrafi tylko tak cie obciec, by
    Twoja fryzura przypominala jego.... Pare lat temu to zauwazylem i
    zaczalem stosowac i jak do tej pory sie sprawdza....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl