PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca biurowa - ile??? › Re: praca biurowa - ile???
  • Data: 2004-04-17 11:50:38
    Temat: Re: praca biurowa - ile???
    Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja jestem w podobnej sytuacji - na poczatku zarabialam minimum krajowe,
    potem po pol roku poprosilam o podwyzke, dostalam 100 zl, nastepne pol
    roku - po mojej interwencji - kolejne 100zl. Dzis mam 850 brutto z umowy o
    prace plus 300 brutto na innych zasadach. Ostatnio wywalczylam, ze po
    godzinach nie siedze za darmo, ale i tak kiepsko wychodzi, bo dostaje
    jedynie ok. 5zl za godzine na reke. Wiec jak jest duuuzo pracy, to dostaje
    jakies 1000zl/mies. na reke i rujnuje sobie zycie prywatne... Dodam, ze aby
    mnie przytrzymac w firmie przy tak niskich zarobkach i tak duzych nakladach
    pracy z mojej strony, szef wolal mi dac awans - jestem niby kierownikiem
    biura, tak, zebym sie czula podbudowana chyba... Tak to jest...

    pozdr.

    joan