PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca biurowa - ile??? › Re: praca biurowa - ile???
  • Data: 2004-04-16 17:34:50
    Temat: Re: praca biurowa - ile???
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 16 Apr 2004 19:20:29 +0200, na pl.praca.dyskusje, Weronika
    Wojkowska napisał(a):

    > Nie pytam Was o ile mam poprosic - bo pewnie powiecie, ze o tyle "na ile sie
    > cenie" :) Chcialabym sie po prostu dowiedziec ile zarabiaja inni (Wy?) na
    > podobnych stanowiskach, bo to co sie do tej pory dowiedzialam coraz bardziej
    > mnie zadziwia (napisze jak Wy sie wypowiecie).

    Koleżanka, wykonująca podobną pracę, również w niewielkiej firmie
    (Gdynia), przez pierwsze trzy miesiąca otrzymywała 700 zł na rękę.
    Później dostała "dużą" podwyżkę - o 100 zł.

    --
    Maurice Conchis_________conchis-at-proletaryat.com
    -------------"Tajeminicą powodzenia jest szczerość,