PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca 24 na 48 godzin › Re: praca 24 na 48 godzin
    From: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca 24 na 48 godzin
    Date: Mon, 15 Sep 2003 09:35:42 +0200

    Użytkownik "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bk2apo$n44$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > proszę o odpowiedź w następującej kwestii: czy pracownikowi zatrudnionemu
    > jako dozorca w systemie zmianowym praca 24 godziny, 48 wolne należy się w
    > związku z tym że pracuje ponad 8 godzin i w nocy dodatkowo jakieś
    > wynagrodzenie za pracę w nocy, w godzinach nadliczbowych? Czy jeśli
    sobota,
    > niedziela wynikają z harmonogramu to należy się dodatek za pracę w dni
    > wolne.
    Przeczytałam Wasze opinie. I nadal nie wiem, mogą tak pracować dozorcy czy
    nie mogą. A może ktoś zna konkretne przepisy wykonawcze, komentarze etc do
    zmianowego czasu pracy?
    Jak dłużej się nad tym zastanawiałam to wygląda na to,że w systemie 24 na 48
    będą jednak mieli godziny nadliczbowe. Może ktoś zna problem z własnej
    praktyki. Ja niestety nigdy nie miałam do czynienia z takim systemem pracy
    JO