PracaGrupypl.praca.dyskusje[ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-) › Re: [ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-)
  • Data: 2006-12-19 09:41:02
    Temat: Re: [ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):

    [...]

    > Zasadniczo w interesie ludzi, ktorym lezy na sercu dobro ppo, jest
    > ulatwienie technicznej strony moderacji na maxa. Moderacja wymaga czasu,
    > zmusza do ogladania spamu, naraza na pretensje, a moderator w dodatku
    > musi byc na tyle rozsadny, zeby opanowac FAQ i na tyle rzetelny, zeby je
    > scisle stosowac, za to wszystko nikt nie placi, a prestiz tez zaden dla
    > doroslego i zajmujacego sie czym innym czlowieka. Tego wszystkiego nie
    > da sie uniknac, wiec trzeba zrobic jak najwiecej, zeby usunac inne
    > niedogodnosci i poszerzyc pule mozliwych osob.

    Jak mam być szczery, to ja miałem okazję już poznać wiele interfejsów, a
    obecny uważam za najlepszy. Może nie jest najwygodniejszy (bo oparty na
    tekście), ale jego nauczenie się nie jest aż takie skomplikowane.
    I wiadomości przegląda się przy pomocy normalnych strzałek i normalnych
    klawiszy. :)

    Nauczyć się wszystkiego można może w ~5 minut, natomiast jak się człowiek
    w tym pewnie poczuje, nie będzie się już zastanawiać, to szybkość pracy jest
    znacznie wyższa niż przy jakimkolwiek interfejsie webowym, czy innych
    formach. A to ma największe znaczenie w dłuższej perspektywie.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl