PracaGrupypl.praca.dyskusje › powtarzające się oferty

  • 1. Data: 2003-07-08 12:45:57
    Temat: powtarzające się oferty
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak sobie przeglądam serwisy praca.interia.pl
    praca.wp.pl, panoramafirm.com.pl/serwis/praca
    i cyklicznie pojawiają się tam te same oferty
    u tego samgeo pracodawcy z tym samym numerem
    referencyjnym.

    Raz 2 lipca potem 7, wcześniej też były bo
    w końcu po iluś tam razach nawet nie muszę
    ich otwierać żeby mniej więcej wiedzieć co jest
    w środku. Kto obsługuje te serwisy? Automatyczny
    kretyn? Znakomicie ułatwiłoby przeszukiwanie
    gdyby te oferty nie pojawiały sie wielokrotnie
    w ciagu np 3 tygodni, a tak sie dzieje teraz.

    Ma ktoś podobne spostrzeżenia?

    Gluestick

  • 2. Data: 2003-07-08 13:15:32
    Temat: Re: powtarzające się oferty
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    Każdy ma jakiegoś konika

  • 3. Data: 2003-07-08 15:14:49
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "*MS*" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Każdy ma jakiegoś konika

    Twój post wniósł bardzo wiele do dyskusji, dziekuję.

    pzdr
    Gluestick

    PS Cytujemy pod postem a nie nad.

  • 4. Data: 2003-07-08 20:01:48
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@N...gazeta.pl>

    Co do moich spostrzeżeń jest kilka firm, które ogłaszają się po to aby tylko i
    wyłącznie rozejrzeć się w rynku i sprawiać wrażenie "firm które poszukują
    nowych ludzi do pracy" - stworzyć sobie taki image.
    Do takich firm należy Centertel (policzcie sobie ile ofert inżyniera ds. sieci
    było w ostatnim czasie) oraz Accenture (tak naprawdę przyjmuje NAPRAWDĘ
    niewiele osób). Mógłbym jeszcze wymienić kilka innych - łatwo się rzucają w oczy.

  • 5. Data: 2003-07-08 22:05:10
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bef7vc$c8f$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > było w ostatnim czasie) oraz Accenture (tak naprawdę przyjmuje NAPRAWDĘ
    > niewiele osób). Mógłbym jeszcze wymienić kilka innych - łatwo się rzucają

    Trochę nie masz racji. Reklama komercyjna jest dużo droższa od ogłoszenia w
    dziale praca (a niektóre firmy wykupuja całe strony). Kto lubi czytać
    reklamy? Ogłoszenia czyta 3 mln bezrobotnych i nie wiadomo ile
    niezadowolonych z pracy.Czysty zysk...W internecmie natomiast jest wiele
    portali, firm itp. które powtarzają ogłoszenia z innych miejsc. Nawet nie
    dziękują za wysłanie CV i nie wiadomo co się z tym dzieje, ale każdy wymaga
    na zgodę na obróbkę danych osobowych ( przez co mogą posiadać nasze dane na
    dyskach zgodnie z prawem). Jednym słowem, myślę że jest wiele nieuczciwych
    firm, które korzystając z sytuacji na rynku handlują naszymi danymi.

  • 6. Data: 2003-07-09 07:18:41
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@B...pl>

> [...]
    wymaga
    > na zgodę na obróbkę danych osobowych ( przez co mogą posiadać nasze dane
    niby tak, ale zawsze możesz napisać w CV, że dane mogą być wykorzystane
    TYLKO na potrzeby rekrutacji na stanowisko, na które się ubiegasz.

    saper

  • 7. Data: 2003-07-09 07:54:50
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Sapalski" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niby tak, ale zawsze możesz napisać w CV, że dane mogą być wykorzystane
    > TYLKO na potrzeby rekrutacji na stanowisko, na które się ubiegasz.

    No pewnie, dlatego firmy "krzak" ogłaszaja przez rok zapotrzebowanie na
    jedno stanowisko, a ciagle nowe dane osobowe sprzedaja "pod ladą"

  • 8. Data: 2003-07-09 08:19:06
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    Twoja uwaga również wniosła wiele do dyskusji.

  • 9. Data: 2003-07-09 09:56:36
    Temat: [OT ]Re: powtarzające się oferty
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Twoja uwaga również wniosła wiele do dyskusji.

    Posłuchaj Ewelino, wpisałaś sobie w adresie "smartgirl",
    ale to z Ciebie jej nie uczyni.

    Pisałaś kiedyś, że skończyłaś informatykę w ekonomii,
    władasz biegle angielskim. Co z tego skoro zachowujesz sie
    jak krnąbrna dziewczynka, która na uwagę o sposobie cytowania,
    która padła jakiś czas temu odpowiadasz buńczucznie
    "jak będę potrzebowała rady to ...".

    Do tego zauważ, że w sporej cześci swoich postów niczego nowego
    nie wnosisz a dopisujesz linijkę w stylu: "ale jaja",
    "Każdy ma jakiegoś konika" itp itd.

    Komu to ma służyć? Tobie? Bo zabrałaś głos?
    Jeśli koniecznie chcesz zaistnieć, to nie tędy droga.

    pozrawiam
    ZETA