PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prowizje mBanku

  • 1. Data: 2003-07-08 12:59:36
    Temat: Prowizje mBanku
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Szukam sposobu taniego wplacania pieniedzy
    na rachunek osobisty w mBanku. Nie mam innego
    r-ku wiec przelew nie wchodzi w gre. Wplata w innym
    banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?

    Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

  • 2. Data: 2003-07-08 13:09:24
    Temat: Re: Prowizje mBanku
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    mbank to chyba odział BRE banku, spróbuj u nich.

  • 3. Data: 2003-07-08 13:10:48
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    "Leszek..Pawlisz" wrote:

> [...]
    > banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?
    >
    > Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    Wpłać w kasie w Urzędzie Skarbowym jako (nienależny) podatek,
    a potem zażądaj pisemnie jego zwrotu na wskazane konto.
    Wada: oczekiwanie na przelew może trochę potrwać... ;-)

    T.

  • 4. Data: 2003-07-08 13:11:45
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?
    >
    > Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    Jezeli masz zaufanego znajomego/ma, ktory/a ma konto w innym banku z niskimi
    prowizjami to dajesz mu gotowke, on wplaca u siebie i robi Ci przelew.
    np. za wplate na ror w BGŻ na wlasne konto nie ma prowizji, za przelew (nie
    zlecenie stale) 3,-. Przez jeden dzien kasy na koncie zawsze sa jakies tam
    odsetki ;-)

    Sprawdzone.
    Pozdrawiam
    Kasia
    PS: nr GG to mam sobie sama szukac? :-) poszlo na priv.

  • 5. Data: 2003-07-08 14:11:47
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?
    >
    > Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    Załóż sobie konto w Inteligo.
    wplaty gotowkowe we wszystkich placowkach PKO BP są bez prowizji.
    Paweł

  • 6. Data: 2003-07-08 14:23:55
    Od: "Aga" <a...@S...wp.pl>

> [...]
    > na rachunek osobisty w mBanku. Nie mam innego
    > r-ku wiec przelew nie wchodzi w gre. Wplata w innym
    > banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?

    prawdopodobnie w Multibanku i BRE odbywa sie to bezprowizyjnie
    Aga

  • 7. Data: 2003-07-08 18:38:40
    Od: "mefiu" <j...@t...pl>

    "Aga" <a...@S...wp.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > prawdopodobnie w Multibanku i BRE odbywa sie to bezprowizyjnie
    > Aga

    nie odbywa sie bezprowizyjnie.
    bylem, pytalem. przelew jak kazdy inny.
    pozdrawiam

    mefiu

  • 8. Data: 2003-07-08 18:48:58
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mefiu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie odbywa sie bezprowizyjnie.
    > bylem, pytalem. przelew jak kazdy inny.
    > pozdrawiam

    Poczta ?

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2003-07-08 19:51:12
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?
    >
    > Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    na stronach mbanku maja wlasne forum, poszperaj tam
    rok temu, jak sie tym interesowalem, to na topie bylo zakladanie konta w
    lukas banku (duzo oddzialow w marmurkach)i stamtad przelew bezprowizyjny
    internetowo na mbank
    pzdr
    krzysztof

  • 10. Data: 2003-07-08 20:18:20
    Od: "Pracodawca X" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Szukam sposobu taniego wplacania pieniedzy
    > na rachunek osobisty w mBanku. Nie mam innego

    Znajdź znajomego, który ma konto w Inteligo. Wpłać mu pieniądze na konto w
    kasie PKO BP (bez prowizji jako wpłata własna) i niech on Ci przelej na
    Twoje konto z prowizją 1,69 zł (niezależnie od kwoty).

    W PEKAO SA - przelew kosztuje 3 zł (niezaleznie od kwoty).

    Na poczcie 0,5% od kwoty.

    Jaka to jest suma, że jest z tym aż taki problem ???

    Jak nie znajdziesz nikogo - to służę pomocą - niedawno wpłacałem w podobny
    sposób 22 000 zł na konto developera za kupione mieszkanie.