PracaGrupypl.praca.dyskusjepowazni i ukryci pracodawcy › Re: powazni i ukryci pracodawcy
    From: sweet_dreams <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: powazni i ukryci pracodawcy
    Date: Wed, 19 Sep 2007 08:29:31 -0700

    Witam,

    Mnie osobiście irytują takie ogłoszenia i podchodze ostrożnie do
    takiego ogłoszenia tymbardziej gdy nie ma nawet nazwy firmy podanej w
    ogłoszeniu (bo takie ogłoszenia też widziałem). "Prężnie działające,
    znane na rynku firmy" mają na ogół prężnie działające działy IT
    umiejące sobie poradzić ze spamem.

    Tak więc już na wstępie odrzucam ogłoszenie firmy, która podaje tylko
    taki mail oraz nie podała przynajniej nazwy. Jakoś nie przychodzi mi w
    tym momęcie do głowy argument dlaczego pracodawcy mieliby korzystać z
    przytoczonych wyżej adresów emial.

    Pozdrawiam,
    sweet_dreams