PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: poszukiwanie pracy › Re: poszukiwanie pracy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: poszukiwanie pracy
    Date: Tue, 2 Oct 2007 21:11:22 +0200

    W wiadomości news:1itdqimxh978r.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Jesteś tu nowy?
    Dziwny ten stwór twierdzi, że nie jest nowy:
    "A Pana Jotte'a to ja juz znam od dwóch lat,
    tak kiedys zrecenzowal moja cv'ke, ze miesiac mialem dola, ze w ogóle tu
    napisalem, a uzyl "gorszych" slów niz ja."
    (Cytat stąd: news:fdqoep$1fq$1@news.onet.pl)

    Ja tam typa nie pamiętam, możliwe że zjechałem jakąś głupotę, zresztą co
    mógł napisać złamas, który po _krytyce_ _na_ _grupie_ _dyskusyjnej_ ma doła
    przez całego miecha? Toż to śmiech na sali.

    Ale, ale - skoro on mi to pamięta przez dwa lata i po dwóch latach(!)
    wybucha takim wulgarnym i prostackim stekiem bluzgów:
    "Dla mnie Jotte to kur... jesteś debilem do kwadartu, proszę cię zmień
    grupę, raz na zawsze, bo widzę kur.., że się nie zmieniłeś. Każdemu to
    tylko dopierdalasz, dla mnie jesteś zwykłym frajerem pacanie."
    (Cytat stąd: news:fdqao3$lmi$1@news.onet.pl)

    to znaczy, że to jaiś uszkodzony obsesjonat urazą i zemstą żyjący.
    A jakoś tak właśnie niecałe dwa lata temu ktoś mi kilka razy zgwałcił
    kota... :D

    --
    Jotte