PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: poszukiwanie pracy › Re: poszukiwanie pracy
    From: "Tomasz" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: poszukiwanie pracy
    Date: Mon, 1 Oct 2007 10:26:46 +0200

    news:fdosgd$kr5$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie, nie sądzę, że kompletnym, ani nawet że idiotą.
    > Ale podsumujmy:
    > - błędy językowe (stylistyczne, interpunkcyjne, ortograficzne) i ich ilość
    > wskazują na osobę, hmm... posiadającą dość problematyczne jakościowo
    > wykształcenie i niespecjalnie imponującą erudycję;
    > - doświadczenie zawodowe i umiejętności wynikające z postu bliżej
    > nieokreślone i praktycznie minimalne;
    > - zdezorganizowany życiowo - nawet nie masz pojęcia jakiej roboty szukasz.
    >
    > Jakbyś sam taki zestaw ocenił z zewnątrz? Może zastanów się czego
> [...]
    Takie rady to można przeczytać, w każdej książce. Więc gościu nie przepisuj
    książek lub jak coś cytujesz to podawaj skąd.
    A wracając do kolegi, to nie łam się powyższym postem, to jest gość co lubi
    każdemu wytykać wady, a nie wnosi nic dobrego, czytam jego posty od
    dłuższego czasu i mam wrażenie to to jakiś jebany futas.