PracaGrupypl.praca.dyskusjepomysl na dzialalnosc: pogotowie komputerowe › Re: pomysl na dzialalnosc: pogotowie komputerowe
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomysl na dzialalnosc: pogotowie komputerowe
    Date: Sat, 22 Feb 2003 01:30:41 +0100

    Kajetan Kowalewski wrote:

    > Gdyby nie udało mi się znaleźć żadnej pracy, chciałbym naprawiać komputery w
    > domach klientów, takie pogotowie komputerowe z dojazdem.

    Mily pomysl :)

    > Czy taki serwis ma rację bytu i będzie cieszył się powodzeniem? a może jest
    > tu ktoś, kto zarabia w ten sposób i mógłby podzielić się wrażeniami?

    A tak na serio to lipa. Generalnie musisz wydac sporo kasy na reklame.
    Poza tym to sie nie przyjmie, bo ludzie w Polsce raczej nie zwykli
    wpuszczac do domow ludzi.... no moze hydraulika jak juz im zalewa
    mieszkanie.
    Pamietaj, ze w domach oraz u sasiadow jest sporo domoroslych
    informatykow, ktorzy wiedza troszeczke wiecej niz przecietny uzytkownik
    i robia z siebie adminow :)
    Jesli informatyka to raczej uslugi dla firm. Chyba ze hobbystycznie.

    > Oglądając program Usterka w TVN, widzę, że fachowcy którzy przyjeżdżają nie
    > wystawiają żadnych rachunków czy faktur, co na to fiskus, ja też mogę
    > pobierać opłaty i zarabiać na czysto, nie prowadząc przy tym działalności
    > gospodarczej?

    Fiskus fiskusem, a zyc trzeba. A myslisz, ze firmy ktore prowadza DG nie
    proponuja czasami uslugi bez rachunku ?

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>