PracaGrupypl.praca.dyskusjepomysl na biznes › Re: pomysl na biznes
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomysl na biznes
    Date: Mon, 26 Sep 2005 13:21:41 +0200

    Użytkownik "wicio" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dh8kbt$1oa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > moje umiejetnosci to przede wszystkim to
    [...]
    > - 6 lat doswiadczenia w handlu (materialy bydowlane okna,drzwi,szpachel
    > itp )

    [...]
    > - a obecnie projektowanie mebli (kuchnie, supialnie itp)
    >
    > mieszkam w miejscowosci o liczbie ludnosci do 22tys i tu jest juz 7
    > sklepow komputerowych i 3 agencje reklamowe i oczywiscie nie licze osob
    > skladajace komputery po domach bez rejestraci :)

    Rynek skladania komputerow rzeczywiscie jest konkurencyjny, wiec moze
    doradztwo budowlane/projektanckie?
    Doradztwo budowlane osobom prywatnym to fajna dzialka - kazdy od czasu do
    czasu potrzebuje wymienic okna, drzwi, zrobic maly remont itd., ale
    wiekszosc ludzi nie jest zorientowana w cenach, jakosci, jakosci firm
    wykonujacych te uslugi na rynku... Jest zapotrzebowanie na ludzi, ktorzy
    umieja powiedziec : jakiego rodzaju materialy i od kogo kupic, zeby bylo
    najkorzystniej przy posiadanej ilosci kasy, jaka firma jest dobra do danego
    rodzaju robot itd, a na zyczenie jeszcze beda sami jezdzic i kupowac oraz
    nadzorowac na biezaco prace. Taki "remont manager" do wynajecia. U mnie w
    miescie sa tacy, wspolpracujacy z roznymi firmami i rzemieslnikami, z
    ktorych dobieraja ad hoc najlepsza do danej roboty ekipe i do tych majacych
    dobra opinie trzeba sie zapisywac na kilka miesiecy do przodu. Z meblami,
    choc na mniejsza skale, to samo, choc tu samo projektowanie wydaje sie
    lepszym biznesem, moze ze sprzedawaniem projektow za granice, gdzie rynek
    jest bardziej rozwiniety i jest wiekszy popyt na oryginalnosc w tym
    zakresie?

    I.