PracaGrupypl.praca.dyskusjepomysl na biznes › Re: pomysl na biznes
    From: wicio <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomysl na biznes
    Date: Mon, 26 Sep 2005 12:59:49 +0200

    Immona napisał(a):

    > Użytkownik "wicio" <o...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nikt Ci nie napisze pomyslu i biznes-planu. I to nie ze skapstwa, ale
    > dlatego, ze przy takiej kwocie nie jest raczej mozliwe zrobienie maszyny
    > do zarabiania pieniedzy dzialajacej niezaleznie od tego, kto sie za nia
    > zabierze. Przy tej wysokosci inwestycji biznes zazwyczaj jest scisle
    > powiazany z umiejetnosciami i kwalifikacjami wlasciciela i jego
    > powodzenie zalezy od nich. I od lokalnego rynku. Jesli napiszesz, co
    > umiesz, co lubisz robic, co juz robiles, skad jestes itd., to ludzie z
> [...]
    moje umiejetnosci to przede wszystkim to
    - komputery
    - servis
    - administracja sieciami WLAN i LAN
    - sprzedaz podzespolow
    - wiedza dotyczaca oprogramowania

    - handel
    - 6 lat doswiadczenia w handlu (materialy bydowlane okna,drzwi,szpachel
    itp )

    - grafika komputerowa
    - raczej male osiagniecia, ale coraz bardziej intesywna nauka

    - a obecnie projektowanie mebli (kuchnie, supialnie itp)

    mieszkam w miejscowosci o liczbie ludnosci do 22tys i tu jest juz 7
    sklepow komputerowych i 3 agencje reklamowe i oczywiscie nie licze osob
    skladajace komputery po domach bez rejestraci :)