PracaGrupypl.praca.dyskusjepomysl na CV do oceny › Re: pomysl na CV do oceny
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomysl na CV do oceny
    Date: Thu, 8 Jun 2006 23:30:15 +0200

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" napisał w wiadomości

    > Chciałem zachować raczej układ zgodny z hierarchią ogłoszenia prasowego,

    I zachowałeś - chodziło mi o to, że jak masz punkt "doświadczenie w
    rekrutacji" i trzy podpunkty, to ja bym to spisała od końca. Struktury
    całości to nie narusza.

    > Część moich doświadczen pochodzi np. z jednej firmy, jednak wymieniam ją
    > kilka raza - w części "doświadczenie szkoleniowe", "doświadczenie w
    > rekrutacji", "doświadczenie w sprzedaży". Może słabo to widać, bo nie
    > wpisałem nazw firm.

    A ja w ogóle na to nie zwróciłam uwagi - patrzyłam na lewą stronę i opis
    wykonywanych zadań. Znaczy się, powtarzanie mi nie przeszkadza.

    > CV pisałem z bardzo gorącą głową, inspirowany pomyslem i gnany
    > ograniczonym czasem. Coś mi się mgliście przypomina, że celowo
    > pomieszałem style, w ramach jakiegoś wywierania wpływu, ale teraz nie
    > pamiętam jakiego i na kogo :)

    A to mnie zaintrygowałes:)

    Tak się jeszcze zastanawiam, czy to co wyciąłeś nie okazuje się czasami
    decydujące w zatrudnianiu. Tzn., co będzie, jeśli okaże się, że jest kilku
    kandydatów o bardzo podobnych kwalifikacjach; czy to nie jest tak, że wtedy
    bierze się pod uwagę właśnie znajomość języków albo ukończoną szkołę?

    pzdr,
    Aga