PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    From: "Marcin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Date: Sun, 8 May 2005 10:03:56 +0200

    > Bzdura.
    > Bierzesz kredyt, do tego stypendium socjalne + naukowe, i już możesz
    > mieć w kieszeni blisko 1k.

    1k to ja bede mial od rodzicow, ale samo zakwaterowanie to juz 500zl
    miesiecznie

    > Poza tym skoro potrafiłeś pracować ucząc się w podstawówce/liceum, to
    > nie dasz rady będąc na studiach? Coś wydaje mi się, że to co pisałeś o
    > doświadczeniach to lekko przerysowane jest.

    Owszem, tylko, ze pieniadze, ktore zarabialem nie byly co miesiac w takiej
    samej kwocie. Znajdowalem sie poprostu w odpowiednim czasie o odpowiednim
    miejscu. W Szczecinie mam mnostwo znajomosci, w Warszawie znam zaledwie
    kilkanascie osob o roznym statucie.

    > PS. Uważam, że na wszystko jest czas i miejsce. Współczuję Ci, że
    > bezpowrotnie straciłeś młodość, bo młodzież w wieku 15-18 lat powinna
    > uczyć się i bawić się, korzystać z życia, chodzić na randki, grać w
    > piłkę, a nie uganiać się za kasą i doświadczeniem.
    > Nie dość, że okres studiów to jest już wyścig szczurów, to chcesz
    > przenieść "walkę o doświadczenie" do liceum? A za 5-10 lat, to może do
    > podstawówki?

    Duzo osob mi to powtarza, ale w liceum nie brakowalo mi czasu na imprezy i
    zabawe, potrafie znalezc "zloty srodek". Wszystko co robilem/robie jest
    podyktowane raczej strachem o miejsce na rynku pracy, dlatego wole robic
    wszystko by miec czyste sumienie, by byc najbardziej atrakcyjnym "towarem"
    na rynku pracy. Majac 25 lat chce posiadac jakas stabilizacje zyciowa,
    denerwujem mnie, iz absolwenci wyzzszych uczelni narzekaja, ze nie moga
    znalezc pracy...Gdy spojrzy sie na ich CV co tam jest?? Ukonczone matura,
    studia (niewazne jaki kierunek) znajomosc 2 jezykow obcych i ewentualnie
    obowiazkowe 3 miesiecznie praktyki. Co robili przez caly okres studiow?
    Balowali.... Chociaz mozliwosci na zdobywanie dodatkowym punktow do CV
    student podczas studiow ma mnostwo. Trzeba jedak wybrac albo bawie sie
    podczas studiow albo chce miec dobra prace po studiach. Ja wybieram jednak
    druga opcje.