PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomozcie :(

  • 1. Data: 2008-02-13 19:42:38
    Temat: pomozcie :(
    Od: "prezes" <m...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Prosze o pomoc, bo nie wiem jak rozwiazac moj problem.
    Pracuje w jednostce samorządowej (miejski osrodek sportu i rekracji)
    Złozylem wniosek urlopowy w dniu 12.02.08 w ktorym poprosilem o urlop od
    18.02 do 22.02.
    (Specjalnie złożyłem wniosek tydzień wczesniej, aby nie zostawiając sprawy
    na ostatnią chwile.)
    Moj bezposredni przełozony (kierownik) podpisal mi urlop twierdząc ze nie
    widzie problemu.
    Kadrowa również wpisała ilosc dni uropu do wykorzystnia, ktore mam jeszcze i
    podpisała wniosek
    Problem zaczal sie gdy wniosek trafil do Dyrektora, nie wyrazil zgody, choc
    konkretnie nie uzasadnil swojej decyzji. Chyba ze wytłumaczniem jest moje
    częste przebywanie na zwolnieniach lekarskich, ale co to ma do urlopu
    wypoczynkowego? W rozmowie w cztery oczy stwierdzil ze "ma taki kaprys" wiem
    ze inni pracownicy przebywają na urlopach i zwolnieniach lekarskich, lecz na
    mnie sie uwziąl bo prywatnie nie lubi mnie.
    Czy to nie jest mobbing? nie równe traktowanie pracownikow? Skoro moj
    przelozony stwierdzil ze moge isc na urlop.
    Jeszcze jedna sprawa, praucuje na stanowisku robotnik gospodarczy... nie
    jest to jakies ważne zajęcie (jest nas wielu w mosirze)
    Co mam zrobic? na jakie przepisy sie powłac? pomozcie :( . Zaplanowalem
    urlop, wpłaciłem zaliczke aby wyjechać w góry :/

    prosze o odp.
    pozdrawiam z góry

  • 2. Data: 2008-02-13 20:08:47
    Temat: Re: pomozcie :(
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Co mam zrobic? na jakie przepisy sie powłac? pomozcie :( . Zaplanowalem
    > urlop, wpłaciłem zaliczke aby wyjechać w góry :/

    udokumentowac zaliczke, poprosic o zwrot kosztow na pismie, wziasc L4 i
    pojechac w gory

  • 3. Data: 2008-02-13 21:03:11
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > Co mam zrobic? na jakie przepisy sie powłac? pomozcie :( . Zaplanowalem
    > urlop, wpłaciłem zaliczke aby wyjechać w góry :/

    Zapytać się kierownika co się stanie jak do końca marca nie wykorzystasz
    urlopu...

    B.Z.

  • 4. Data: 2008-02-13 21:05:25
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    gardziej pisze:

    > udokumentowac zaliczke, poprosic o zwrot kosztow na pismie, wziasc L4 i
    > pojechac w gory

    Tylko przypadku odwołania z urlopu. Jak nie było planu urlopowego to
    wniosek składa się na tydzień przed planowanym urlopem a pracodawca jak
    najbardziej może sie nie zgodzić.

  • 5. Data: 2008-02-13 21:07:44
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    |--=Bartek=--| pisze:

    > Zapytać się kierownika co się stanie jak do końca marca nie wykorzystasz
    > urlopu...

    To działa tylko w przypadku urlopu zaległego z poprzedniego roku. Ja sie
    niczego nie doczytałem ze to urlop zaległy w poście OPa.

  • 6. Data: 2008-02-13 21:10:15
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    prezes pisze:

> [...]
    > Co mam zrobic? na jakie przepisy sie powłac? pomozcie :( . Zaplanowalem
    > urlop, wpłaciłem zaliczke aby wyjechać w góry :/

    Jak nie masz mocnych dowodów na mobbing to nic nie wskórasz. Jak uważasz
    że cię źle traktuje to zbieraj dowody, nagrywają rozmowy z nim i takie
    tam i w tedy do sądu. Jak uważasz że szef łamie KP do zgłoś do PIPy.

  • 7. Data: 2008-02-13 21:27:32
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > udokumentowac zaliczke, poprosic o zwrot kosztow na pismie, wziasc L4 i
    > pojechac w gory
    4 dni w roku możesz wziąć urlop na żądanie. Pracodawca MUSI ci go udzielić. Inna
    rzecz, jak będzie Cię traktował po powrocie ...

  • 8. Data: 2008-02-13 22:20:24
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-13 22:07 [Tomek] napisał(a):

    > To działa tylko w przypadku urlopu zaległego z poprzedniego roku. Ja sie
    > niczego nie doczytałem ze to urlop zaległy w poście OPa.

    Co działa? Odpowiedź na pytanie powyższe brzmi "nic".

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 9. Data: 2008-02-13 22:24:05
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-13 20:42 [prezes] napisał(a):

    > Co mam zrobic? na jakie przepisy sie powłac? pomozcie :( . Zaplanowalem
    > urlop, wpłaciłem zaliczke aby wyjechać w góry :/

    Następnym razem najpierw załatwić urlop a potem dopiero wpłacać
    zaliczkę. Pracodawca ma prawo nie zgodzić się na Twój wniosek i nic mu w
    tym względzie nie zrobisz.

    > Czy to nie jest mobbing?

    Nie.

  • 10. Data: 2008-02-13 23:14:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fovhj6$6n$1@nemesis.news.tpi.pl prezes <m...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > sprawy na ostatnią chwile.)
    > Moj bezposredni przełozony (kierownik) podpisal mi urlop twierdząc ze nie
    Urlopu udziela pracodawca.

    > Kadrowa również wpisała ilosc dni uropu do wykorzystnia, ktore mam
    > jeszcze i podpisała wniosek
    Bez znaczenia.

    > Problem zaczal sie gdy wniosek trafil do Dyrektora, nie wyrazil zgody,
    > choc konkretnie nie uzasadnil swojej decyzji.
    Nie musiał.

> [...]
    > taki kaprys" wiem ze inni pracownicy przebywają na urlopach i
    > zwolnieniach lekarskich, lecz na mnie sie uwziąl bo prywatnie nie lubi
    Nie.

    > Co mam zrobic? na jakie przepisy sie powłac?
    Na żadne, to nie ma sensu. Ale chama z "kaprysami" walić należy bez litości.
    Do lekarza, odpowiednie zwolnienie i jedź gdzie masz jechać

    --
    Jotte