PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomorskie - Trójmiasto Informatyk podejmie współpracę

  • 1. Data: 2010-02-05 13:16:45
    Temat: pomorskie - Trójmiasto Informatyk podejmie współpracę
    Od: KP <p...@o...pl>

    Witam,
    Mam wykształcenie informatyczne mieszkam w Gdyni, mam doświadczenie w
    outsourcingu IT/ telekom, prowadzę działalność gospodarczą, posiadam
    samochód osobowy oraz potrzebne narzedzia do pracy, możliwość wynajmu
    magazynu-biura. Podejmę współpracę w IT na terenie woj, pomorskiego oraz
    sąsiednich, poprowadzę przedstawicielstwo, mogę zostać podwykonawcą
    Twojej firmy na tym terenie.
    kontakt : p...@t...pl tel. 790 017 421

  • 2. Data: 2010-02-05 13:50:41
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 5 Lut, 14:16, KP <p...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > Mam wykształcenie informatyczne

    Oddaj prosze dyplom, z Ciebie dupa a nie 'informatyk' skoro nie umiesz
    korzystac z newsow.

    > mam doświadczenie w
    > outsourcingu IT/ telekom,

    Spamowales na zamowienie?

  • 3. Data: 2010-02-05 14:17:23
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    KP pisze:
> [...]
    > magazynu-biura. Podejmę współpracę w IT na terenie woj, pomorskiego oraz
    > sąsiednich, poprowadzę przedstawicielstwo, mogę zostać podwykonawcą
    A tu probowałeś ?
    http://www.jobexpress.pl/oferta/18574/serwisant-info
    rmatyczny

    Wiem ze moze byc ciezko, chętnych jest juz 24. To tego płaca taka sobie.
    1000zl. Zus zażąda byś im zapłacił 850zl do tego podatki. Wiec zostaje
    ok. 100zl. To co prawda powili ci żyć na jako takim poziomie ale bez
    szaleństw.

  • 4. Data: 2010-02-05 21:59:11
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 5 Lut, 15:17, Wojtek <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    ormatyczny

    > Wiem ze moze byc ciezko, chętnych jest juz 24. To tego płaca taka sobie.

    Oj, 1000-1500 :P
    - Zus zażąda byś im zapłacił 850zl

    Na jakiej podstawie?

  • 5. Data: 2010-02-05 22:32:40
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    KP napisal(a):

> [...]
    > samochód osobowy oraz potrzebne narzedzia do pracy, możliwość wynajmu
    > magazynu-biura. Podejmę współpracę w IT na terenie woj, pomorskiego oraz

    cóż za piękna antyreklama :) Zapewne wszyscy zechcą współpracować ze
    spamero-lamerem :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2010-02-06 09:02:19
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    badzio pisze:

    > Oj, 1000-1500 :P
    > - Zus zażąda byś im zapłacił 850zl
    >
    > Na jakiej podstawie?
    Jesli masz firme to ZUS zabiera Ci 850zl / miesiac. On ma.

  • 7. Data: 2010-02-06 10:46:48
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 6 Lut, 10:02, Wojtek <a...@p...pl> wrote:

    > Jesli masz firme to ZUS zabiera Ci 850zl / miesiac. On ma.

    Ale dales link do ogloszenia w ktorym proponowano etat. Wiec
    zrozumialem ze piszesz warunkach finansowych dla tej konkretnej oferty
    pracy.

  • 8. Data: 2010-02-06 11:14:40
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Ale dales link do ogloszenia w ktorym proponowano etat. Wiec
    > zrozumialem ze piszesz warunkach finansowych dla tej konkretnej oferty
    > pracy.

    dokładnie, rodzaj pracy - praca stała, rodzaj umowy - umowa o pracę.
    Wniosek: 1000 brutto to około 750 netto, 1500 brutto to około 1100 netto.