PracaGrupypl.praca.dyskusjepomoc chlopakowi-WAZNE!!!!! › Re: pomoc chlopakowi-WAZNE!!!!! (trochę dłużej)
    From: "" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomoc chlopakowi-WAZNE!!!!! (trochę dłużej)
    Date: 18 Oct 2003 17:35:44 +0200

    Nie wiem jak tam jest Wawie, ja mialem szczescie, zarejestrowalem sie w
    yrzedzie pracy w listopadzie ub. roku , i od razu poszedlem do dzielu szkolen i
    okazalo sie ze nastepnego dnia zaczyna sie szkolenie kurs zawodowy i udalo mi
    sie poniewaz taki kurs kosztowal 1850 zl, kurs trwal miesiac i z tej przyczyny
    dostalem jeszcze 290 zl tzw stypendium. Poza tym urzad oplaci Ci co miesiac
    skladki na ubezpieczenie zdrowotne (nie wiem chyba 110 zl), mi również udalo
    sie zalatwic sobie staz absolwencki 3 miesieczny (na reke 450 zl). Bezrobotnym
    nie jestem od lipca. Podsumowujac 1850 zl + 290 stypendium + 7 miesiecy*110 zl
    + 3miesiace * 550brutto za staz=okolo 4560 zlurzad poswiecil na moja skromna
    osobe, ale dzieki temu pracuje. Ale mozna powiedzieć , ze mialem dużo
    szcześcia, aha mieszkam w Krakowie.