PracaGrupypl.praca.dyskusje"podróże służbowe"- wydatki związane z rozmową kwalifikacyjną › Re: "podróże służbowe"- wydatki związane z rozmową kwalifikacyjną
    From: "Pablo" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "podróże służbowe"- wydatki związane z rozmową kwalifikacyjną
    Date: Sat, 21 Sep 2002 18:43:39 +0200

    Witam.

    No cóż mojemu koledze się udało, dostał pracę w międzynarodowej firmie, za
    pewnie dobre pieniądze. Ja swego czasu też szukałem, miałem propozycję
    przyjazdu na rozmowę ale pewnie za marne pieniądze skoro za stanowisko
    Informatyka (help desk) wycenili mnie ponizej 2000zł. Nie wiem czy to było
    śmieszne, ale mnie to przeraziło, że w Wawie szukają już tylko ludzi z
    innych regionów z płacą 1500zł netto.
    Osobiście uważam, że trzeba mieć szczęście trafić na poważną firmę i być w
    niej zatrudnionym, a te wszystkie rozmowy, to cuda na kiju i testy łącznie
    ze spotkaniami 3-4 razy to nic innego jak upadlanie człowieka i dawanie mu
    do zrozumienia że na niczym się nie zna, aby wycenić go na max. 1500zł !!!
    Ktoś kto ma kilkuletnie doświadczenie, zna dobrze język, całe lata się uczył
    dziś jest niestety upadlany i nie może zmienić swojej sytuacji życiowej !

    Pozdrawiam
    Wrangler