PracaGrupypl.praca.dyskusjepodrobienie podpisu › Re: podrobienie podpisu
    From: Gradda Makker <n...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podrobienie podpisu
    Date: Wed, 16 Jun 2004 20:46:45 GMT

    Użytkownik chinol napisał:
> [...]
    [...]

    > No wlasnie pisze, ze cel 'cichego urlopu' jest ciezki do okreslenia -
    > jedyny jaki mi sie nasuwa to, np taki, ze pracownik nie ma juz
    > wolnych dni a musi zrobic sobie np tydzien wolnego i pracodawca idzie
    > mu na reke - goscia nie ma, tylko ktos za niego podpisuje liste.

    Przecież jeśli pracodawca i pracownik się zgodzą to mogą sobie brać tyle
    urlopów ile im się podoba. Płatnych jaki bezpłatnie. Obowiązkowo musi
    trzeba pracować, jeśli wymaga tego pracodawca (pomijając kwestię
    obowiązkowych urlopów płatnych). Jeśli pracodawca nie chce to pracownik
    nie musi pracować, oczywiście nadal pracodawca musi mu płacić pensję.

    > Pozatym ciekawe jest, ze z gory zakladamy zla wole pracodawcy :)

    Gdyż w pierwszym liście wątku było o tym, że to kierownik nakazał
    podpisywanie komuś się "za kolegę". Podejrzewam, że autor wątku ma
    stanowisko na którym ktoś musi być. Albo od spraw bezpieczeństwa albo od
    finansów. Może gdy poszedł na urlop to jego zamiennik zachorował albo
    coś takiego, a kierownik uznał, że poradzą sobie sami i tylko dla
    formalności kazał fałszować podpis. Niestety coś poszło nie tak (np.
    wypadek) i teraz trzeba na kogoś zwalić winę.

    Inny możliwość, to taka, że od początku próbowano zrobić jakiś przekręt
    i jako kozła ofiarnego wybrano osobę na urlopie. Trzeba tylko było
    zrobić, by ta osoba "wróciła z urlopu" i po to były te fałszerstwa. W
    obu przypadkach sprawa nadaje się do prokuratory.

    Oczywiście to tylko moje (czcze?) spekulacje.

    GM