PracaGrupypl.praca.dyskusje › podajcie przykłady niekompetencji szefów

  • 1. Data: 2003-07-02 08:25:17
    Temat: Re: podajcie przykłady niekompetencji szefów
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Na forum gazety wyborczej, w dziale praca jest wątek "mój szef jest
    debilem". czy o to ci chodzi?

  • 2. Data: 2003-07-02 08:52:19
    Temat: podajcie przykłady niekompetencji szefów
    Od: "Serwis doradczy w budowie" <b...@i...pl>

    Przygotowuję poradnik, który być może zostanie wydany
    na jesieni tego roku (o ile uda mi się zebrać mataeriały) dotyczący
    problemów w miejscu pracy pracowników z małym stażem pracy
    lub bez stażu pracy (absolwentów). Mam oczywiście zebrane
    materiały ale dotyczące tylko jednej specyficznej branży, a potrzebowałbym
    na przykład informacji z sektora finansowego (banki, ubezpieczenia,
    pośrednicy
    kredytowi) z sektora przemysłowego i usługowego. Zresztą, wszystkie
    informacje dotyczące waszych problemów w miejscu pracy z adaptacją,
    z zaaceptowaniem przez współpracowników i wreszcie dotyczące
    współpracy z szefem, będą mile widziane. Szczególnie interesują mnie
    przykłady niekompetencji szefów i konfliktów z szefem lub współpracownikami
    które zakończyły się rozstaniem z miejscem pracy.

    Z góry dziękuję za pomoc

    Adam Nawrocki

  • 3. Data: 2003-07-02 09:35:58
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Serwis doradczy w budowie write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of śro, 02 lip 2003 at 08:52 GMT

    >współpracy z szefem, będą mile widziane. Szczególnie interesują mnie
    >przykłady niekompetencji szefów i konfliktów z szefem lub współpracownikami

    Szczerze polecam http://www.dilbert.com/

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | Hi ho, hi ho, off to assimilate we go..." --- (Borg White |

  • 4. Data: 2003-07-02 12:21:39
    Od: "Serwis doradczy w budowie" <b...@i...pl>

    Po prostu chodzi o przyklady niekompetencji
    Przykład nadesłany mailem.
    Business Development Maneger ponad rok dopinał
    kontrakt z pewną koreańską firmą działającą w Polsce.
    Kiedy już wszystko było dograne i konieczne było tylko
    finalne spotkanie prezesów obu firm, zorganizował je.
    Niestety jego szef, nie przyjechał na spotkanie umówione
    na godzinę 9 rano, bo zapił poprzedniej nocy i zaspał.
    Prezes koreański się obraził , kontrakt diabli wzięli, a
    prezes naszego managera być może z poczucia winy
    zwolnił naszego managera po kilku miesiącach.

    Ale w gruncie rzeczy chodzi mi o wszystkie dziwne anomalie
    jakie z punktu widzenia nowego pracownika dzieją się
    w wielkich, średnich i małych polskich i zagranicznych firmach.

    Adam Nawrocki

    Użytkownik "Serwis doradczy w budowie" <b...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bdu2tk$or6$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-07-02 12:23:54
    Od: barney <barnet@[WON]adres.pl>

    Czesc
    U mojej zony w firmie zwolniono informatyka za to ze zalozyl neostrade.
    Oczywiscie dostal polecenie od swego szefa. Ale w zeszlym tygodniu przy
    okazji audytu chlopaki z centrali w usa stwierdzili ze informatyk napewno
    chcial wykradac dane firmy. Szef kazal zalozyc neostrade bo w innym
    przypadku
    wszystko szlo przez serwery w Millwakie i jakos wolno mu dzialalo.

    Mariusz

  • 6. Data: 2003-07-02 17:21:27
    Od: w <n...@d...sie>

    -podchodzi do mnie kierownik i kategorycznie żąda abym mu sporządził
    wykaz ile sztuk wykonałem,ja coś tam że właśnie poprosiłem kierowniczke
    żeby to zrobiła i niedługo powinno być to rozliczenie
    -dostaję opieprz że to ja powinienem zrobić rozliczenie i a wogóle nie
    powinienem stać do tyłu jak z nim rozmawiam
    -pytam się brygadzistki jakie są zasady,kto robi
    rozliczenia,brygadzistka odpowiada że to ona jest odpowiedzialna za
    rozliczenie

    nie bede pisał o takich szczegółach jak magazynier który nie ma
    uprawnień na wózek widłowy i nie mmiał kto dostarczyć materiałów do
    produkcji, w końcu to praca na akord i nikomu się tam nie spieszy
    co prawda praca na umowę o dzieło ale pan kierownik o tym nie wiedział i
    dziwił się jak ludzie wychodzili po 5 godzinach
    popracowałem tam jeszcze trochę,ale czułem że jak tak dalej pójdzie to
    coś sie wydarzy

  • 7. Data: 2003-07-02 22:02:02
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Serwis doradczy w budowie, ukrywający się pod adresem:
    <b...@i...pl> napisał:
    > Szczególnie interesują mnie
    > przykłady niekompetencji szefów

    Firma produkcyjna, dyrektor sprzedaży zezwala na sprzedaż do nowego
    klienta towaru na ok. 300 tys. Pracownicy z działu sprzedaży z czystym
    sumieniem wystawiają faktury i wysyłają towar... Po kilkunastu
    tygodniach klient ogłasza upadłość (pech). zwalniają przedstawiciela
    handlowego!

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 8. Data: 2003-07-03 08:31:58
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Serwis doradczy w budowie napisał:

    W tak zwanych miękkich kompetencjach:

    - kiedy się zwalniałem, Szefowa przy Dyrektorze innego Departamentu
    wystartowała mi z głupim tekstem - "My Pana Wszędzie znajdziemy" - w tym
    momencie dyskucja o odejściu została zakończona. ;)

    Flyer