PracaGrupypl.praca.dyskusjepoczątkujący programista .NET ... › Re: początkujący programista .NET ...
    From: "si" <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: początkujący programista .NET ...
    Date: Wed, 22 Dec 2004 08:08:13 +0100
    Sender: e...@p...onet.pl@195.136.39.122

    > Dzień dobry,
    > Chciałem zadać pytanie bardziej doświadczonym kolegów (i koleżanki
    oczywiście)
    > programujących w Microsoft .NET. Uczę się .NET (VB, ASP, C#; miałem pewne
    > doświadczenia w VB6 i w wielu innych językach) - chcę programować systemy
    > WebForms z bazami danych (np. z SQL Server). Jak powinienem mądrze zacząć
    na
    > rynku pracy? Czy istnieją firmy, w których znajdzie pracę mniej
    doświadczony
    > programista .NET? Czy może lepiej najpierw zrealizować/współrealizować
> [...]

    Na to pytanie nikt Ci chyba nie odpowie. Wszystko zalezy od tego czy
    naprawde jestes dobry, gdzie mieszkasz (miasto, wies), jaka jest Twoja
    sytuacja osobista (rodzina), jaki masz charakter, jak radzisz sobie w grupie
    z innymi ludzmi (programistami, klientami), itd., itd.
    To jak bedziesz rozwijal swoja kariere zawodowa zalezy wylacznie od Ciebie -
    nikt za raczke Cie nie poprowadzi.

    si